T.E.C. - Утверждение Правил перевозок грузов автомобiльним транспортом в Украине 6
Четверг, 17.07.2025, 07:14
Главная | Регистрация | Вход Приветствую Вас Гость | RSS
Меню сайта
  • Главная
  • Контакты
  • Подвижной состав
  • Габариты а/м
  • Грузоотправителю
  • Перевозчику
  • Нефтепродукты
  • Расчет расстояния
  • Прием заявок
  • Законы и статьи
  • Фотоальбом
  • Производство

  • Статистика
    МЕТА - Украина. Рейтинг сайтов

    Форма входа


    25. Правила перевезень продукцiї харчової, м'ясо-молочної та рибної
                                 промисловостi
                                       
                                       
                   25.1. Правила перевезень борошна та крупи

    25.1.1.   Пiд   час   перевезення  борошна   та   крупи   Перевiзники,
    вантажовiдправники   та   вантажоодержувачi  зобов'язанi   дотримувати
    санiтарно-гiгiєнiчних вимог i вживати заходiв по забезпеченню  цiлостi
    вантажу,  не  допускаючи попадання на борошно атмосферних  опадiв.  Не
    допускається  сумiсне  перевезення борошна та крупи  з  вантажами,  що
    мають стiйкий запах чи забруднену поверхню.

    25.1.2.   Борошно  перевозиться  безтарним  способом  спецiалiзованими
    автомобiлями-цистернами  i тарним способом - автомобiлями  з  бортовою
    платформою та укриттям брезентом i автомобiлями-фургонами.
    Крупа перевозиться тарним способом.

    25.1.3.  Приймання  вiд  вантажовiдправника i здача  вантажоодержувачу
    борошна   при   перевезеннi  його  безтарним   способом   здiйснюються
    Перевiзником за пломбою вантажовiдправника.

    25.1.4.  При  перевезеннi борошна безтарним способом вантажовiдправник
    зобов'язаний:
    - зважити автомобiль-цистерну без вантажу та з вантажем;
    - з'єднати та роз'єднати завантажувальнi рукави з цистерною;
    - завантажити цистерну;
    -  опломбувати  завантажувальнi люки та розвантажувальнi  трубопроводи
    пiсля завантаження.

    25.1.5.  При  перевезеннi борошна безтарним способом  вантажоодержувач
    зобов'язаний:
    - зважити автомобiль-цистерну з вантажем та без вантажу;
    -   перевiрити   наявнiсть   пломб   на   завантажувальних   люках   i
    розвантажувальних трубопроводах;
    - зняти пломби з розвантажувальних трубопроводiв;
    - з'єднати та роз'єднати розвантажувальнi рукави з цистерною;
    - вивантажити борошно стисненим повiтрям вiд власного компресора.

    25.1.6.  Пiд  час  вивантаження  борошна  у  вантажоодержувача   водiй
    зобов'язаний  вiдкрити, а пiсля вивантаження закрити розвантажувальний
    кран.

    25.1.7.  Перевiзник  приймає для перевезення вiд вантажовiдправника  i
    здає  вантажоодержувачу  борошно та крупу  в  тарi  за  найменуванням,
    кiлькiстю мiсць i стандартною масою мiсць без переважування.
                                       
                25.2. Правила перевезень хлiба та хлiбобулочних
                                    виробiв

    25.2.1.   Пiд   час   перевезення  хлiба  та   хлiбобулочних   виробiв
    Перевiзники,   вантажовiдправники  i   вантажоодержувачi   зобов'язанi
    дотримувати встановлених санiтарно-гiгiєнiчних вимог.

    25.2.2.  Для  забезпечення  цiлостi  хлiба  та  хлiбобулочних  виробiв
    вантажовiдправник  пiд час вантаження зобов'язаний  дотримувати  таких
    вимог:
    -  заповнювати  лотки  стандартною кiлькiстю  хлiба  та  хлiбобулочних
    виробiв;
    -  укладати  формовий  хлiб в один ряд заввишки  на  бокову  чи  нижню
    скорину;
    -  укладати  спечений на черенi хлiб та хлiбобулочнi  вироби  (батони,
    хали,  булки  тощо) в один ряд заввишки на нижню чи бокову  скорину  з
    ухилом до бокової чи задньої стiнки лотка;
    -  укладати дрiбноштучнi хлiбобулочнi вироби вагою до 200 г включно на
    нижню  скоринку  в один-два ряди заввишки, а вироби з  оздобленням  по
    верхнiй скоринцi - в один ряд.

    25.2.3.  Перевезення  хлiба та хлiбобулочних виробiв  здiйснюються  за
    погодженими    графiками   та   маршрутами,   якi   вантажовiдправники
    розробляють разом з вантажоодержувачами та Перевiзниками.
    Норми   одночасного   завезення   хлiба   та   хлiбобулочних   виробiв
    установлюються в Договорi.

    25.2.4.   Перевiзники  повиннi  надавати  для  перевезення  хлiба   та
    хлiбобулочних  виробiв  автомобiлi-фургони, обладнанi  напрямними  для
    установки лоткiв, чи автомобiлi, пристосованi для перевезення хлiба та
    хлiбобулочних виробiв у тарi-обладнаннi.

    25.2.5.  Приймання  для  перевезення вiд  вантажовiдправника  i  здача
    вантажоодержувачу   хлiба   та  хлiбобулочних   виробiв   здiйснюються
    Перевiзником  за  найменуванням  та  кiлькiстю  стандартно  заповнених
    лоткiв з перевiркою кiлькостi виробiв, що мiстяться в кожному лотку.

    25.2.6.  Вантаження  хлiба  та хлiбобулочних  виробiв  i  вивантаження
    порожнiх лоткiв виконуються вантажовiдправником, а вивантаження  хлiба
    та   хлiбобулочних   виробiв   i   вантаження   порожнiх   лоткiв    -
    вантажоодержувачем.
    Перевiзник за Договором може брати участь у вантаженнi та вивантаженнi
    хлiбобулочних виробiв з покладанням цих функцiй на водiя.  При  участi
    водiя  у  вантажно-розвантажувальних роботах вантажовiдправник повинен
    забезпечити його санiтарним одягом.

    25.2.7.    Пiсля   вивантаження   хлiба   та   хлiбобулочних   виробiв
    вантажоодержувач  зобов'язаний очистити лотки  вiд  хлiбних  крихт,  а
    також  вiд  паперу, який застеляється у лотки при перевезеннi  окремих
    сортiв  хлiбобулочних виробiв. Очищення кузова автомобiля-фургона  вiд
    хлiбних  крихт  пiсля  вивантаження порожнiх  лоткiв  покладається  на
    вантажовiдправника.
    Перевiзник  за  Договором  може  взяти на  себе  очищення  автомобiля-
    фургона.     Санiтарну     обробку    кузова    автомобiля     виконує
    вантажовiдправник.

    25.2.8.   Вантажоодержувач   зобов'язаний   забезпечити   завантаження
    автомобiля-фургона  порожнiми лотками за  кiлькiстю  доставлених  йому
    завантажених лоткiв.

    25.2.9.  За  потреби  проведення  ремонтних  робiт  усерединi   кузова
    Перевiзник  повинен  здати лотки, що знаходяться в кузовi  автомобiля,
    вантажовiдправнику.

    25.2.10.  Лотки  для  перевезення хлiба  та  хлiбобулочних  виробiв  є
    iнвентарною тарою вантажовiдправника. Санiтарну обробку лоткiв повинен
    виконувати вантажовiдправник.
                                       
                   25.3. Правила перевезень тортiв, тiстечок
                      та iнших мучнисто-кремових виробiв

    25.3.1.  Перевiзники, вантажовiдправники i вантажоодержувачi  пiд  час
    перевезення  тортiв,  тiстечок  та  iнших  мучнисто-кремових   виробiв
    зобов'язанi дотримувати встановлених санiтарно-гiгiєнiчних вимог.
    Не дозволяється сумiсне перевезення тортiв,тiстечок та iнших мучнисто-
    кремових  виробiв з нехарчовими продуктами, а також з  продуктами,  що
    мають рiзкий специфiчний запах, та свiжоспеченим хлiбом.

    25.3.2. Вантажовiдправник зобов'язаний подавати для перевезення  торти
    в  картонних коробках. Коробки складаються в декiлька рядiв по  висотi
    кузова.
    Дрiбноштучнi вироби (тiстечка тощо) складають в один ряд  на  металевi
    (алюмiнiєвi) або дерев'янi лотки, якi щiльно закриваються кришками.
    Тiстечка    штучно-формовочнi   (корзиночки,   повiтрянi,   бiсквiтнi,
    мигдалевi типу "Iдеал" та iн.) укладають в капсули, а потiм в лотки.

    25.3.3. Вантажовiдправник зобов'язаний подавати для перевезення  торти
    та тiстечка з кремовим i фруктовим оздобленням з температурою вiд 0 до
    +6  град.,  а вироби без оздоблення - з температурою не вище  нiж  +18
    град.

    25.3.4.  Перевiзники повиннi надавати для перевезення тортiв, тiстечок
    та  iнших мучнисто-кремових виробiв автомобiлi з iзотермiчним кузовом,
    обладнанi напрямними для встановлення лоткiв.

    25.3.5.  Перевiзник  приймає для перевезення вiд вантажовiдправника  i
    здає  вантажоодержувачу  мучнисто-кремовi вироби  за  найменуванням  i
    кiлькiстю  коробок  або  стандартно заповнених лоткiв,  зазначеними  в
    товарно-транспортнiй накладнiй.
    При  частковому  заповненнi  лотка  приймання  i  здача  дрiбноштучних
    виробiв здiйснюються за числом виробiв.

    25.3.6.  При  поданнi  для  перевезення на одному  автомобiлi  тортiв,
    тiстечок  та  iнших  мучнисто-кремових  виробiв  на  адресу  декiлькох
    вантажоодержувачiв вантажовiдправник повинен заздалегiдь, до  прибуття
    автомобiля,  пiдготувати  вантаж  за  вантажоодержувачами  i  виписати
    товарно-транспортнi накладнi кожному вантажоодержувачу.

    25.3.7.   Вантаження,  перевезення  i  вивантаження  мучнисто-кремових
    виробiв слiд виконувати обережно, без ударiв i струсiв.

    25.3.8.  Санiтарну  обробку кузова рухомого складу повиннi  виконувати
    вантажовiдправники.

    25.3.9.  Лотки  для  перевезення тортiв, тiстечок та  iнших  мучнисто-
    кремових   виробiв   є  iнвентарною  тарою  вантажовiдправника,   який
    провадить їх санiтарну обробку.
                                       
                        25.4. Правила перевезень цукру

    25.4.1.   Цукор-пiсок,  цукор-пiсок  рафiнований,  цукрозу  та   пудру
    упаковують насипом у чистi мiшки для цукру першої та другої  категорiї
    масою  нетто  до  50  кг.  При бiльш дрiбнiй  розфасовцi  дозволяється
    упакування цукру-пiску навалом у багатошаровi паперовi мiшки. Цукор  у
    такiй  упаковцi можна перевозити тiльки при вiдсутностi  багаторазових
    перевалок.

    25.4.2. Колотий та грудковий цукор-рафiнад упаковують насипом у  мiшки
    для цукру першої та другої категорiї масою нетто до 40 кг.
    Допускається упакування колотого цукру-рафiнаду насипом у сухi  дощатi
    чи фанернi ящики масою нетто до 25 кг.
    Ящик  з  цукром-рафiнадом  повинен бути щiльно  збитий,  викладений  з
    середини папером, забитий цвяхами та скрiплений по кутах накладками  з
    металевої стрiчки.

    25.4.3. Фасований цукор-рафiнад упаковують:
    а)  грудковий - в картоннi коробки масою нетто 0,5 чи 1,0 кг.  Коробки
    гофрокартоннi ящики масою нетто до 20 кг;
    б)  цукор-пiсок та цукор-пiсок рафiнований - в паперовi  пакети  масою
    нетто  0,5  чи  1,0 кг. Пакети укладають в гофрокартоннi  ящики  масою
    нетто до 20 кг;
    в)  дозволяється  упакування  грудкового  цукру-рафiнаду  в  картонних
    коробках термоусадочною плiвкою блоками масою нетто до 20 кг.

    25.4.4.  У кожнiй окремiй партiї мiшки з цукром повиннi мати  однакову
    масу.

    25.4.5.  На  кожному мiшку з цукром повинна бути бирка з нанесеним  на
    нiй маркуванням (ДСТУ 2316-93).

    25.4.6.   Пiд   час  перевезення  цукру  слiд  вживати  заходiв   щодо
    запобiгання його псуванню в дорозi.
    Не  дозволяється  перевезення цукру в забруднених кузовах  автомобiлiв
    (iз  слiдами вантажiв, що перевозились ранiше), а також в автомобiлях,
    в  яких  безпосередньо  перед цим перевозили вапно,  сiль,  пахучi  та
    отруйнi вантажi.
                                       
                         25.5. Правила перевезень солi

    25.5.1.  Сiль кухонну для торговельної мережi перевозять у  дрiбнiй  i
    крупнiй  упаковцi. Пачки i пакети упаковують в ящики N 8 з гофрованого
    картону,  двошарову  паперову обгортку або  в  полiетиленову  обгортку
    вагою  нетто  до 20 кг. Допускається використання паперових  чотирьох-
    шарових   мiшкiв  вагою  нетто  50  кг.  Для  промислових  пiдприємств
    дозволяється  перевезення солi як в тарi, в тому числi  у  контейнерах
    типу МКР-1,0 С вагою нетто до 1 тонни, так i навалом.

    25.5.2.  На  дрiбнiй упаковцi маркування наносять  на  самiй  упаковцi
    друком,  на  крупнiй упаковцi (крафт-паперовi або полiмернi  мiшки)  -
    штампом або на бирках, якi прикрiплюються до мiшкiв.

    25.5.3.   Пiд  час  перевезення  солi  потрiбно  вжити  заходiв   щодо
    запобiгання її забрудненню.
    Автомобiлi,  в  якi  вантажиться харчова сiль, повиннi  бути  чистими,
    забезпеченими засобами захисту вiд атмосферних опадiв.
    Не   дозволяється  перевезення  солi  споживачам  для  харчування   на
    вiдкритих автомобiлях, а також в автомобiлях з-пiд живностi  чи  з-пiд
    хiмiчних продуктiв, що залишають пiсля себе запах.

    25.5.4.  Для  перевезення  солi  треба  використовувати  автомобiлi  з
    мiцними, щiльними кузовами, що забезпеченi засобами накриття.
    Для   перевезення  технiчної  солi  навалом  можуть  бути  використанi
    вiдкритi автомобiлi.

    25.5.5.  Перед  завантаженням солi кузови автомобiлiв  слiд  пiддавати
    ретельному огляду, а у разi потреби - зачистити та вимити.
    Завантаження солi в неочищенi кузови не дозволяється.

    25.5.6.  При  вантаженнi (розвантаженнi) солi у мiшках  забороняється:
    користуватися  крюками, працювати у взуттi, що може  пошкодити  мiшки,
    використовують  сталевi сiтки, сталевi стропи чи  рослиннi,  не  обшитi
    брезентом.

    25.5.7.  Пiд  час  атмосферних опадiв вантажнi  роботи  з  сiллю  слiд
    припинити.

    25.5.8.  Сiль,  що  перевозиться у мiшках,  забороняється  розмiщувати
    разом  з  вантажами,  якi  мають властивостi легко  поглинати  вологу,
    наприклад,  волокнистими речовинами, тютюном,  цукром,  кондитерськими
    виробами.
    Перевезення  солi  разом з отруйними вантажами,  кислотами  та  лугами
    забороняється.

    25.5.9.  Пiсля  вивантаження солi кузов автомобiля слiд  очистити  вiд
    залишкiв   вантажу,  прокладного  i  пiдстилкового  матерiалу   i   по
    можливостi промити водою.
                                       
                        25.6. Правила перевезень молока
                             та молочних продуктiв

    25.6.1.  Пiд  час  перевезень молока та молочних  продуктiв  (вершкiв,
    сметани, сиркiв, сиру, кефiру тощо) Перевiзники, вантажовiдправники та
    вантажоодержувачi  зобов'язанi  дотримувати  встановлених   санiтарно-
    гiгiєнiчних вимог.

    25.6.2.  Молоко  перевозиться  безтарним  способом  у  спецiалiзованих
    автомобiлях-цистернах  чи  тарним  способом  -  в  авторефрижераторах,
    автомобiлях-фургонах  або  бортових  автомобiлях  з  укриттям  вантажу
    брезентом.
    Рухомий  склад повинен мати санiтарний паспорт, виданий територiальною
    санепiдстанцiєю  термiном не бiльш як на 6 мiсяцiв, а  водiй  особисту
    санiтарну книжку.
    Молочнi продукти перевозяться тарним способом в автомобiлях, якi  є  в
    наявностi  для тарного перевезення. При цьому враховується  тривалiсть
    перевезення:  в  лiтнiй перiод (квiтень-вересень) при  перевезеннi  на
    автомобiлях  iз  бортовою  платформою  i  накриттям  брезентом  термiн
    доставки  не  може  бути бiльше 2-х годин, а для  автомобiлiв-фургонiв
    iзотермiчних - не бiльше 6 годин.

    25.6.3.   Вантажовiдправник  готової  молочної  продукцiї  та   молока
    зобов'язаний  подавати  їх  для перевезення  у  тарi,  що  передбачена
    дiючими державними стандартами.

    25.6.4.  При  перевезеннi молока та молочних продуктiв  в  автомобiлi-
    фургонi  на  адресу  одного вантажоодержувача  вантажовiдправник  може
    вiдправляти вантаж за пломбою.

    25.6.5.  При  поданнi для перевезення на одному автомобiлi  молока  та
    молочних   продуктiв   рiзного   асортименту   на   адресу   декiлькох
    вантажоодержувачiв вантажовiдправник повинен заздалегiдь, до  прибуття
    автомобiля, пiдгрупувати вантаж за вантажоодержувачами для  вантаження
    на  одному  посту  та  виписати товарно-транспортнi  накладнi  кожному
    вантажоодержувачу.

    25.6.6.  Перевiзник приймає для перевезення зворотну  тару  в  чистому
    виглядi   i   справному  станi.  Умови  перевезення   зворотної   тари
    передбачаються у Договорi.

    25.6.7.    При   перевезеннi   молока-сировини   безтарним    способом
    вантажовiдправник   зобов'язаний  зазначити   в   товарно-транспортнiй
    накладнiй  всi передбаченi нормативною документацiєю показники  якостi
    та кiлькостi вiдвантаженого молока.

    25.6.8.   Вантажовiдправник  i  вантажоодержувач   повиннi   обладнати
    навантажувальнi майданчики естакадами та рампами.

    25.6.9.  Перевiзник  приймає для перевезення вiд вантажовiдправника  i
    здає  вантажоодержувачу молоко та молочнi продукти в тарi за кiлькiстю
    фляг,  дiжок,  а  також  стандартно заповнених ящикiв,  корзин,  тари-
    обладнання.
    Приймання  та  здача  молока при перевезеннi його  безтарним  способом
    здiйснюються за пломбою вантажовiдправника.

    25.6.10.  При  здiйсненнi перевезень молока та молочних продуктiв  вiд
    одного  вантажовiдправника декiльком вантажоодержувачам  промивання  i
    дезiнфекцiю кузова рухомого складу виконує вантажовiдправник.

    25.6.11.  При перевезеннi молока з молочних заводiв безтарним способом
    вантажовiдправник зобов'язаний:
    - знiмати пломби;
    - з'єднувати та роз'єднувати завантажувальнi рукави з цистерною;
    - наповнювати цистерни;
    - опломбовувати люки та зливнi трубопроводи цистерн.

    25.6.12. Вантажоодержувач (молокопереробне пiдприємство) зобов'язаний:
    -  перевiряти наявнiсть та непошкодженiсть пломб вантажовiдправника на
    люках цистерни та зливних трубопроводах;
    - знiмати пломби;
    -  промивати  та  дезiнфiкувати  цистерни  всерединi  та  зовнi  пiсля
    зливання молока;
    - опломбовувати люки цистерни;
    -  вiдмiчати в паспортi на санiтарну обробку час проведення санiтарної
    обробки;
    - обiгрiвати гарячою водою та парою зливнi крани та труби взимку.
                                       
                 25.7. Правила перевезень м'яса, субпродуктiв
                          та м'ясних напiвфабрикатiв

    25.7.1. Цими правилами передбачаються умови мiських перевезень  м'яса,
    субпродуктiв та м'ясних напiвфабрикатiв.
    Умови   мiжмiських   перевезень   м'яса,   субпродуктiв   та   м'ясних
    напiвфабрикатiв  регламентуються  Правилами  перевезень  швидкопсувних
    вантажiв автомобiльним транспортом у мiжмiському сполученнi.

    25.7.2.   Пiд   час   перевезення  м'яса,  субпродуктiв   та   м'ясних
    виробiв.  Перевiзники, вантажовiдправники  i  вантажоодержувачi
    зобов'язанi дотримувати встановлених санiтарно-гiгiєнiчних вимог.

    25.7.3.  Вантажовiдправник  зобов'язаний подавати  для  перевезення  в
    рухомому  складi м'ясо тушами та напiвтушами - без тари, а субпродукти
    та  м'яснi  напiвфабрикати - в затареному виглядi з  температурою,  що
    зазначена  в  додатку  17 цих Правил, вiдмiчати в товарно-транспортнiй
    накладнiй температуру вантажу, який подається для перевезення, а також
    забезпечувати рухомий склад додатковим джерелом холоду (сухий лiд).

    25.7.4.  Перевезення  м'яса, субпродуктiв та  м'ясних  напiвфабрикатiв
    здiйснюється в авторефрижераторах, iзотермiчних автомобiлях-фургонах.
    Перевiзники  виконують  вибiр рухомого складу для  перевезення  м'яса,
    субпродуктiв  та м'ясних напiвфабрикатiв в залежностi вiд  температури
    зовнiшнього повiтря та тривалостi перевезення.

    25.7.5.  Вантаження  м'яса, субпродуктiв та  м'ясних  напiвфабрикатiв,
    включаючи  пiдвiшування охолодженого та застиглого м'яса  на  крюки  в
    кузовi   рухомого   складу,  має  виконуватись  силами   та   засобами
    вантажовiдправника, а вивантаження - вантажоодержувачем.
    Перевiзник   за   Договором  може  брати  участь   у   вантаженнi   та
    розвантаженнi з покладенням цих функцiй на водiя. При участi  водiя  у
    вантажно-розвантажувальних    роботах    вантажовiдправник     повинен
    забезпечити його санiтарним одягом.

    25.7.6.  Мороженi вантажi (м'ясо, субпродукти, шпик), м'ясопродукти  у
    тарi   повиннi  складатися  вантажовiдправником  у  кузовi  автомобiля
    щiльним штабелем.

    25.7.7.  При  поданнi  для  перевезення  в  одному  автомобiлi  м'яса,
    субпродуктiв,    м'ясних   напiвфабрикатiв   на    адресу    декiлькох
    вантажоодержувачiв   вантажовiдправник  повинен  виписувати   товарно-
    транспортнi накладнi кожному вантажоодержувачу iз зазначенням сорту та
    маси вантажу.

    25.7.8.  Приймання  для  перевезення вiд  вантажовiдправника  i  здача
    вантажоодержувачу     м'ясних     вантажiв,     ковбасних     виробiв,
    м'ясокопченостей,   м'ясних  напiвфабрикатiв   у   тарi   здiйснюються
    Перевiзником за пломбою вантажовiдправника; приймання та здача м'яса в
    блоках,  тушах  та  напiвтушах, субпродуктiв - за кiлькiстю  мiсць  та
    масою.
    При  перевезеннi м'яса, субпродуктiв та м'ясних напiвфабрикатiв одному
    вантажоодержувачу вантажовiдправник опломбовує фургон,  окремi  секцiї
    автомобiлiв, контейнери чи спецiальну тару.

    25.7.9.  Вантажоодержувач повинен подавати,  а  Перевiзник  доставляти
    вантажовiдправнику  порожню  iнвентарну  тару.   Умови   її   доставки
    зазначаються у Договорi.

    25.7.10.    При   перевезеннях   м'яса,   субпродуктiв   та    м'ясних
    напiвфабрикатiв     вiд     одного    вантажовiдправника     декiльком
    вантажоодержувачам  промивання та дезiнфекцiю кузова  рухомого  складу
    зобов'язаний виконувати вантажовiдправник.
                                       
                25.8. Правила перевезень риби та рибопродуктiв

    25.8.1.  Риба  (рибопродукти)  подається  для  перевезення  у  виглядi  соленого, копченого, маринованого продукту та живою.

    25.8.2. Основним видом упаковки для риби є напiвжорстка картонна тара,
    яка  виготовляється  iз  водонепроникного  (бiтумованого)  гофрованого
    двошарового  картону.  Ящики  з торцiв  обтягуються  двома  поясами  з
    пакувального залiза чи дроту та третiм поясом, який iде навхрест.

    25.8.3.  Картоннi  ящики  (короби) маркуються  у  звичайному  порядку.
    Товарний   знак,  що  встановлений  для  кожного  виду  рибопродуктiв,
    наносять фарбою через трафарет, паперовий ярлик наклеюють на тару. Для
    полегшення  визначення  виду рибопродуктiв, що  упакованi  в  однакову
    тару,  застосовують  ярлики,  якi вiдрiзняються  за  формою,  виглядом
    малюнка, кольором та шрифтом.

    25.8.4.  Морожена  риба  упаковується в ящики дерев'янi  (80  кг)  або
    картоннi  (40  кг),  бочки, корзини, кулi, тюки тощо.  Тара  зсередини
    повинна  бути  вистелена чистою рогожею, папером чи iншими  iзолюючими
    матерiалами.  Риба  вищого сорту та рибне фiле упаковуються  тiльки  в
    ящики, що вистеленi зсередини iзолюючими матерiалами.

    25.8.5.  Пiд  час  перевезення замороженої риби не дозволяються  рiзкi
    коливання температури, якi призводять до перекристалiзацiї в продуктi,
    постарiння та руйнування тканин, шкiдливо вiдбиваються на якостi риби.

    25.8.6.  Свiжа  охолоджена риба, яка приймається для перевезення,  має
    бути перекладена льодом.

    25.8.7. Охолоджену рибу упаковують в ящики (80 кг), в ящики-клiтки  iз
    вкладеними  всередину матами iз очерету, соломи або  рогози  (80  кг),
    бочки,  корзини.  На  дно  тари  i на кожен  шар  риби  насипають  шар
    дробленого  чистого льоду. В бочках та ящиках повиннi бути отвори  для
    стiкання води вiд танення льоду.

    25.8.8.  Живу  рибу,  як  правило, перевозять в спецiально  обладнаних
    живорибних цистернах. Як виняток дозволяється перевезення живої риби в
    бочках.

    25.8.9.  Вантаження  в  автомобiлi  риби  та  рибопродуктiв   у   тарi
    провадиться   щiльними  рядами.  Для  запобiгання   пом'ятостi   риби,
    перекладеної льодом та упакованої в напiвжорстку тару, мiж  вантажними
    мiсцями  треба  прокладати рейки. Вантаження тарних мiсць  з  соленими
    рибними  продуктами  провадиться  в залежностi  вiд  розмiрiв  окремих
    мiсць, але не бiльше нiж у два яруси.

    25.8.10.   В'яленi   та  холодного  копчення  рибопродукти   пiд   час
    перевезення  в теплий перiод року треба укладати вертикальними  рядами
    чи в шаховому порядку для циркуляцiї повiтря.

    25.8.11.   Граничнi  строки  перевезення  риби  та   рибопродуктiв   в
    залежностi  вiд  пори  року  встановлює  вантажовiдправник   на   свою
    вiдповiдальнiсть.
    Для перевезення на автомобiлях риби та рибопродуктiв вантажовiдправник
    виписує  товарно-транспортну накладну, готує ветеринарне свiдоцтво  та
    сертифiкат якостi.
                                       
                      25.9. Правила перевезення консервiв

    25.9.1.  Консервну продукцiю в жерстянiй та склянiй тарi  подають  для
    перевезення упакованою в дощатi й картоннi ящики та дерев'янi  клiтки.
    Укладають  так,  щоб  виключалась  можливiсть  їх  перемiщення.
    Горизонтальнi ряди банок в ящику перекладають картонними  або  цупкими
    паперовими прокладками.

    25.9.2.  Для  уникнення  бою скла дно та боковi  стiнки  клiтки  треба
    викласти пакувальним матерiалом.

    25.9.3.  Бочки  з консервною продукцiєю мають бути без  пошкоджень,  з
    повною  кiлькiстю обручiв, чистi, щiльно закупоренi, без слiдiв  течi,
    не повиннi мати стороннього запаху.

    25.9.4. Консервна продукцiя у пошкодженiй упаковцi, а також та, що має
    ознаки   недоброякiсностi   (бродiння,  закисання,   гнильний   запах,
    недостатня кiлькiсть розсолу), для перевезення не приймається.

    25.9.5. Дерев'янi ящики з упакованою в них консервною продукцiєю мають
    бути мiцними, справними, чистими, без старого маркування.
    Дерев'янi  ящики  та  клiтки  мають  бути  мiцно  забитими  та  щiльно
    обтягнутими  по  торцях  в'язальним дротом або металiчною  пакувальною
    стрiчкою,  що забезпечує цiлiсть упаковки при транспортуваннi  ящикiв,
    якi складенi у штабелi.

    25.9.6.  Картоннi ящики мають бути мiцними та забезпечувати збереження
    продукту при транспортуваннi.

    25.9.7.  Склянi  банки,  склянки, пляшки,  флакони  з  продукцiєю  при
    упакуваннi  в  ящики вiдокремлюють одне вiд одного  перегородками,  що
    утворюють клiтки, для запобiгання бою скла. Картоннi перегородки мають
    бути iз товстого картону.

    25.9.8.  Ящики i клiтки з продукцiєю у склотарi обов'язково  маркують.
    На кришцi ящика з продукцiєю в склотарi має бути добре помiтний напис:
    "ВЕРХ", "ОБЕРЕЖНО, СКЛО!".

    25.9.9.  Продукцiю  в  жерстянiй  або  склянiй  тарi  транспортують  з
    дотриманням вiдповiдних санiтарних вимог у чистих, сухих автомобiлях.

    25.9.10.   Консерви  у  склянiй  тарi  в  зимову  пору  перевозять   в
    транспортних засобах, що обiгрiваються.

    25.9.11.  Ящики  з  консервами в металевих банках не можна  перевозити
    разом з вантажами, якi видiляють вологу.

    25.9.12.   Приймання  консервiв  для  перевезення,  вантажнi   роботи,
    розмiщення  та укладання на рухомому складi виконуються за  правилами,
    що  встановленi  для  вантажiв, якi перевозяться в ящиках.  Наприклад,
    ящики  з  ознаками  вiдкривання або ушкодженi не  можна  приймати  для
    перевезення; консерви в картонних ящиках можна перевантажувати  тiльки
    на пiддонах.
                                       
               25.10. Правила перевезень вина, лiкеро-горiлчаних
                    виробiв, пива та безалкогольних напоїв

    25.10.1.  Вино,  лiкеро-горiлчанi вироби, пиво та безалкогольнi  напої
    перевозяться   безтарним   способом   спецiалiзованими   автомобiлями-
    цистернами i тарним способом - автомобiлями-фургонами, автомобiлями  з
    бортовою платформою (при необхiдностi - з укриттям брезентом), а також
    у контейнерах.

    25.10.2.  Склянi  i  керамiчнi  пляшки, банки  тощо  вантажовiдправник
    повинен укладати в дерев'янi ящики, дротянi та полiетиленовi ящики або
    картонну тару.

    25.10.3. Вантажовiдправник повинен розмiщувати ящики та бочки в кузовi
    автомобiля щiльно, без промiжкiв.
    При  неповнiстю  заповненому  кузовi ящики  та  бочки  слiд  фiксувати
    упорами, щоб запобiгти їх пересуванню. При розмiщеннi бочок декiлькома
    рядами  кожний  наступний  ряд  укладають  на  прокладки  iз  дошок  з
    пiдклинюванням усiх крайнiх рядiв. Використання замiсть  клинiв  iнших
    пристроїв забороняється.
    Вантажовiдправник  повинен ув'язувати вантаж,  якщо  вiн  розташований
    вище, нiж борти кузова.

    25.10.4.    Вантажовiдправник   повинен   на   вантажних   майданчиках
    забезпечити подачу продукцiї на борт автомобiля.

    25.10.5.  Перевiзник приймає для перевезення вiд вантажовiдправника  i
    здає   вантажоодержувачу  вино,  лiкеро-горiлчанi  вироби,   пиво   та
    безалкогольнi  напої  в тарi за кiлькiстю бочок, стандартно-заповнених
    ящикiв;  при перевезеннi безтарним способом або автомобiлями-фургонами
    на  адресу  одного  вантажоодержувача i в  контейнерах  -  за  пломбою
    вантажовiдправника.
    Бочки, що мають ознаки течi, для перевезення не приймаються.

    25.10.6. При поданнi для перевезення на одному автомобiлi вина, лiкеро-
    горiлчаних виробiв, пива та безалкогольних напоїв на адресу  декiлькох
    вантажоодержувачiв   вантажовiдправник   повинен   виписати   товарно-
    транспортнi накладнi кожному вантажоодержувачу окремо.

    25.10.7.   Перед  наливом  вантажовiдправник  зобов'язаний  перевiрити
    цистерну  на  чистоту i вiдсутнiсть в нiй запаху,  щiльнiсть  закриття
    люкiв,  справнiсть  пристроїв  для опломбування,  а  при  необхiдностi
    провести промивку i пропарювання цистерни.
                                       
             25.11. Правила перевезень чаю, кави, какао, прянощiв

    25.11.1.  Чай  вiдноситься  до  гiгроскопiчних  вантажiв,  якi   легко
    сприймають стороннi запахи.

    25.11.2. Чай перевозиться у фанерних ящиках, що вистилаються зсередини
    обгортковим папером, фольгою та пергаментом.

    25.11.3. Автомобiлi для перевезення чаю надаються вантажовiдправнику у
    чистому  виглядi  без  стороннiх  запахiв.  Вантажовiдправник  повинен
    ретельно   оглянути   такi  автомобiлi  i  визначити   їх   комерцiйну
    придатнiсть.

    25.11.4. Ящики з чаєм складають акуратними рядами.
    Допускається їх перевезення з iншими вантажами, що не видiляють вологу
    i запах. Прокладний матерiал повинен бути сухим i чистим.

    25.11.5. Кава в зернах транспортується в мiшках, молота або натуральна
    розчинна  - у фанерних ящиках, кавовi напої - у фанерних або картонних
    ящиках.

    25.11.6.  Автомобiлi,  якi готуються пiд завантаження  кавою,  повиннi
    бути чистими i сухими.

    25.11.7.  Кава сприймає вологу й стороннi запахи, тому при  розмiщеннi
    її   в  кузовах  транспортних  засобiв  слiд  керуватися  тими  самими
    правилами укладання та заходами забезпечення збереження в дорозi, що й
    при перевезеннi чаю.

    25.11.8.  Какао-боби  є  гiгроскопiчним вантажем,  що  легко  сприймає
    запахи.

    25.11.9.  Какао-боби  перевозять у сухих, мiцних  джутових  мiшках,  а
    какао-порошок в бочках та ящиках.

    25.11.10.  Какао-боби,  що  перевозять  в  мiшках,  мають  властивiсть
    самонагрiвання  в  умовах  пiдвищеної  вологостi,  тому  їх  не  можна
    перевозити  разом iз вантажами, що видiляють вологу.  Приймаються  для
    перевезення какао-боби з вмiстом вологи не бiльше 7 %.

    25.11.11. Прянощi гiгроскопiчнi i мають дуже рiзкi специфiчнi  запахи.
    В  той же час, прянощi здатнi сприймати iншi запахи, що може призвести
    до  їх  обезцiнювання як товару. Тому навантажувати  i  перевозити  їх
    потрiбно окремо вiд вантажiв, що видiляють навiть слабкi запахи i, тим
    паче, сильнопахучих.

    25.11.12. Не допускається сумiсне зберiгання i перевезення прянощiв  з
    вантажами, якi здатнi сприймати стороннi запахи (борошно, зерно,  рис,
    крохмаль тощо).

    25.11.13. Рiзнi партiї прянощiв не можна перевозити разом. Навiть такi
    однорiднi   спецiї,  як  чорний  та  червоний  перець,  рекомендується
    вантажити i складати окремо.

    25.11.14. Прянощi, що складаються з крупних частинок (мускатний горiх,
    перець  немелений,  кардамон), перевозяться у подвiйних  мiшках  та  у
    щiльно  закритих  картонних  або фанерних ящиках,  а  дрiбнi,  пилячi,
    порошкоподiбнi  (меленi перець та кориця, ванiлiн) - у  жерстяних  або
    картонних герметичних коробках.

    25.11.15.   Перевозити  прянощi  слiд  у  чистих,  сухих  транспортних
    засобах.
                                       

    Продолжение

    Поиск

    friends
  • TEC
  • TOP 100
  • BULIYA
  • AVTOUA
  • LARDI  Ltd
  • PROM
  • TOP 100
  • RELEVANT
  • AUTOWP
  • DELLA

  • Copyright T.E.C. © 2007