T.E.C. - Утверждение Правил перевозок грузов автомобiльним транспортом в Украине 5
Вторник, 15.07.2025, 05:42
Главная | Регистрация | Вход Приветствую Вас Гость | RSS
Меню сайта
  • Главная
  • Контакты
  • Подвижной состав
  • Габариты а/м
  • Грузоотправителю
  • Перевозчику
  • Нефтепродукты
  • Расчет расстояния
  • Прием заявок
  • Законы и статьи
  • Фотоальбом
  • Производство

  • Статистика
    МЕТА - Украина. Рейтинг сайтов

    Форма входа


    22. Правила перевезень мiнеральної сировини, мiнерально-будiвельних
                             матерiалiв та виробiв
                                       
                                       
                      22.1. Правила перевезень матерiалiв
                       мiнерально-будiвельних природних

    22.1.1. Правилами передбачаються умови перевезень нерудних будiвельних
    матерiалiв  (пiску, пiщано-гравiйної сумiшi, гальки,  гравiю,  щебеню,
    вапняку, крейди, шлаку, каменю та їх вiдходiв, керамзиту) i грунту .

    22.1.2.  При  перевезеннi нерудних будматерiалiв i грунту  з  об'ємною
    масою  менш  як  1,5 т/куб. м Перевiзники зобов'язанi наростити  борти
    автомобiлiв на висоту не менше нiж 200 мм.

    22.1.3.  Перевiзники  за  Договором можуть взяти  на  себе  обладнання
    кузовiв автомобiлiв системою пiдiгрiвання.

    22.1.4.  Для  вантаження  нерудних  будiвельних  матерiалiв  i  грунту
    Замовник повинен надавати навантажувальнi механiзми з об'ємом ковша не
    привищуючу як 1/3 об'єму кузова автомобiля.
    Пiд  час  вантаження нерудних будiвельних матерiалiв i грунту в  кузов
    автомобiля  кiвш  навантажувального механiзму повинен  знаходитись  на
    висотi не бiльш як 1 м вiд борта кузова автомобiля.

    22.1.5. Замовник пiсля розвантаження повинен очистити кузов автомобiля
    вiд залишкiв вантажу.

    22.1.6.  Iнструктування  з  технiки  безпеки  водiїв  автомобiлiв,  що
    працюють  в  кар'єрi, проводиться власником кар'єру або  уповноваженим
    ним  органом  спiльно з Перевiзником. Водiям видається посвiдчення  на
    право роботи у кар'єрi.
                                       
             22.2. Правила перевезень глиняної та силiкатної цегли

    22.2.1.  Перевезення цегли доцiльно здiйснювати пакетним способом:  на
    пiддонах чи без пiддонiв iз захисними пристроями.

    22.2.2.  Вантажовiдправник  повинен  надавати  для  перевезення  цегли
    пiддони  i  бруски,  стрiчковi огорожi  i  приладдя  для  крiплення  i
    роз'єднання пакетiв.
    За Договором Перевiзник може взяти на себе виготовлення й установлення
    такого приладдя на рухомий склад.
    Повернення   пiддонiв   i   брускiв  вантажовiдправнику   здiйснюється
    Перевiзником або Замовником за домовленiстю.

    22.2.3.   При   перевезеннi   цегли  на   пiддонах   вантажовiдправник
    зобов'язаний до прибуття рухомого складу для завантаження  забезпечити
    складання  вантажу  на  пiддони. Типи  i  параметри  пiддонiв  повиннi
    вiдповiдати  державному стандарту. Не допускається вантаження  пакета,
    якщо з його нижнього ряду, кутiв i торцевих сторiн випали цеглини.

    22.2.4.  Приймання  для  перевезення вiд вантажовiдправника  та  здача
    вантажоодержувачу   цегли  здiйснюються  Перевiзником   за   кiлькiстю
    стандартно   заповнених   пакетiв.   Вантажовiдправник   у    товарно-
    транспортнiй  накладнiй  зобов'язаний  зазначити  масу   i   кiлькiсть
    пакетiв.

    22.2.5.  Вантаження  цегли,  а  також крiплення  пакетiв  здiйснюються
    вантажовiдправником,   знiмання  крiплень  i  вивантаження   цегли   -
    вантажоодержувачем.
    Перевiзник  може  за  Договором  провадити  встановлення  i   знiмання
    крiплень.  Пiсля закiнчення вивантаження вантажоодержувач зобов'язаний
    очистити пiдлогу кузова вiд цегляних крихт.

    22.2.6.  При  перевезеннi глиняної цегли на  пiддонах  з  укладкою  "в
    ялинку" у випадках, коли вантажнiсть рухомого складу не перевищує 7 т,
    пакети  встановлюються вантажовiдправником уздовж осi  кузова,  а  при
    вантажностi рухомого складу понад 7 т - перпендикулярно осi  кузова  в
    шаховому порядку впритул до одного iз бокових бортiв автомобiля. Схеми
    укладання цегли наведенi у додатку 13.
    Пiд  час  розмiщення пакетiв поперек кузова вантажовiдправник  повинен
    пiдкладати  бруски перерiзом 50 х 50 мм i довжиною  1  м  пiд  пiддони
    крайнiх пакетiв, що не примикають до бокового борта.

    22.2.7.  Пiд  час  вантаження i вивантаження цегли водiй  зобов'язаний
    вийти  iз  кабiни  автомобiля  i знаходитись  поза  зоною  дiї  стрiли
    навантажувального механiзму.

    22.2.8. Пiд час вантаження i вивантаження пакетiв цегли на пiддонах iз
    застосуванням  траверс  i захватiв без бокових  огороджень  пiднiмання
    пакетiв  слiд здiйснювати на висоту не менш як 0,5 м i не  бiльше  нiж
    1,0 м над бортом автомобiля чи над ранiше встановленим пакетом.

    22.2.9.   Водiй  зобов'язаний  перевiрити  вiдповiднiсть  укладки   та
    крiплення  пакетiв  цегли на рухомому складi вимогам  безпеки  руху  i
    забезпечення  цiлостi  рухомого складу.  Вантажовiдправник  на  вимогу
    водiя  зобов'язаний  усунути  виявленi  неправильностi  в  укладцi  та
    крiпленнi вантажу.

    22.2.10.  Закрiплення  пакетiв,  а  також  перевiрка  правильностi  їх
    крiплення   виконуються   тiльки  пiсля  вiдведення   навантажувальних
    механiзмiв вiд автомобiля.
                                       
                22.3. Правила перевезень залiзобетонних виробiв

    22.3.1.  Залiзобетоннi вироби в залежностi вiд їх виду перевозяться  в
    горизонтальному, вертикальному чи похиленому положеннi.

    22.3.2.     Перевезення     залiзобетонних    виробiв     здiйснюється
    спецiалiзованим рухомим складом, забезпеченим iнвентарним  оснащенням,
    яке  забезпечує  стiйке  положення вантажу в дорозi,  та  автомобiлями
    (автопоїздами) з бортовою платформою.
    Автомобiлi(автопоїзди)  з  бортовою  платформою  використовуються  для
    перевезення  залiзобетонних  виробiв невеликого  розмiру  (фундаментнi
    блоки, настили, плити, сходовi маршi тощо).
    Автопоїзди  з  напiвпричепами i причепами-розпусками  використовуються
    для  перевезення  довгомiрних  залiзобетонних  виробiв  (ферми,  балки
    тощо).
    Спецiалiзований   рухомий  склад  використовується   для   перевезення
    стiнових панелей i перегородок.

    22.3.3.  На  залiзобетонних виробах, що за технiчними умовами  при  їх
    транспортуваннi  i  зберiганнi вимагають опори  у  визначених  точках,
    вантажовiдправник  повинен  нанести маркування  iз  зазначенням  таких
    точок опори.

    22.3.4.  За Договором може передбачатися дообладнання рухомого  складу
    додатковим приладдям.

    22.3.5.  Пiдкладки i прокладки, потрiбнi для крiплення  залiзобетонних
    виробiв, повинен надавати вантажовiдправник.
    У  зимову пору вантажовiдправник зобов'язаний подавати для перевезення
    очищенi  вiд снiгу i льоду залiзобетоннi вироби, а також застосовувати
    пiдкладки i прокладки, що обклеєнi гумою.

    22.3.6.  Приймання  для  перевезення вiд  вантажовiдправника  i  здача
    вантажоодержувачу залiзобетонних виробiв здiйснюються Перевiзником  за
    кiлькiстю мiсць.

    22.3.7.  На пунктах вантаження i розвантаження в небезпечних для  руху
    мiсцях  вантажовiдправник i вантажоодержувач зобов'язанi  встановлювати
    попереджувальнi дорожнi знаки i дороговкази, якi видно в будь-який час
    доби.

    22.3.8.  При  вантаженнi  i  розвантаженнi залiзобетонних  виробiв  за
    допомогою  кранового  обладнання водiю не дозволяється  знаходитись  у
    кабiнi    автомобiля,    а   вантажовiдправнику    (вантажоодержувачу)
    забороняється перемiщати вантаж над кабiною автомобiля.
                                       
                        22.4. Правила перевезень шиферу

    22.4.1.   Правилами  передбачаються  умови  перевезень  азбоцементного
    хвилястого i плескатого шиферу рiзної конфiгурацiї.

    22.4.2. Перевезення шиферу здiйснюється автомобiлями (автопоїздами)  з
    бортовою платформою.

    22.4.3.   Вантажовiдправник  зобов'язаний  заздалегiдь,  до   прибуття
    автомобiля  пiд  завантаження, пiдготувати  шифер  однакового  виду  i
    розмiру:  укласти  його  в  стопи на пiддонах,  пiдрахувати  кiлькiсть
    листiв  у  стопi  та  опломбувати кожен пiддон  вiдповiдно  до  схеми,
    наведеної у додатку 14.

    22.4.4.  Вантаження  i  розмiщення пiддонiв на платформах  автомобiлiв
    (автопоїздiв) виконуються вiдповiдно до схеми, наведеної у додатку 15.

    22.4.5.  Приймання  для  перевезення вiд  вантажовiдправника  i  здача
    вантажоодержувачу   завантаженого  на   пiддони   шиферу   провадяться
    Перевiзником  за  кiлькiстю  опломбованих  пакетiв.  Вантажовiдправник
    зобов'язаний   зазначити   в  товарно-транспортнiй   накладнiй   масу,
    кiлькiсть пакетiв i листiв у пакетi.
    У  випадку  порушення  пломби  пiд час  транспортування  здача  шиферу
    вантажоодержувачу  провадиться за кiлькiстю  листiв,  що  зазначена  в
    товарно-транспортнiй накладнiй.

    22.4.6.  При  поданнi  вантажовiдправником для  перевезення  шиферу  з
    комплектуючими   деталями  (коники,  цвяхи)  Перевiзник   зобов'язаний
    приймати їх вiд вантажовiдправника i здавати вантажоодержувачу.
                                       
            22.5. Правила перевезень бетону i будiвельних розчинiв

    22.5.1.  Рiдкий бетон i будiвельнi розчини перевозяться  автомобiлями-
    самоскидами,  автомобiлями з кузовами ковшового або  бункерного  типу,
    автомобiлями-цистернами.
    Сухi сумiшi бетону i будiвельних розчинiв перевозяться тарним способом
    автомобiлями   з  бортовими  платформами,  а  безтарним   способом   -
    автомобiлями з кузовами бункерного типу i автомобiлями-цистернами.

    22.5.2.  Для  перевезення рiдкого бетону i будiвельних  розчинiв  слiд
    ущiльнювати  заднiй  борт автомобiлiв-самоскидiв, а  також  нарощувати
    боковi i переднiй борти на висоту 250 - 500 мм.

    22.5.3.  Перевiзник за Договором може взяти на себе обладнання кузовiв
    автомобiлiв теплоiзоляцiєю i системою пiдiгрiвання кузова.

    22.5.4.    Перевiзник    приймає   для   перевезення    вантажi    вiд
    вантажовiдправника i здає їх вантажоодержувачу таким чином:
    - будiвельний розчин i рiдкий бетон - за масою;
    -  сухi  сумiшi  бетону i будiвельних розчинiв у тарi -  за  кiлькiстю
    мiсць;
    -   вантажi,  що  перевозяться  в  автомобiлях-цистернах   з   пломбою
    вантажовiдправника, - за непошкодженою пломбою.

    22.5.5.  При  перевезеннi вантажiв безтарним способом  в  автомобiлях-
    цистернах     вiдкриття    люкiв    цистерни    перед    завантаженням
    (розвантаженням)  i  закриття  їх пiсля завантаження  (розвантаження),
    з'єднання i роз'єднання завантажувальних рукавiв з цистерною виконують
    вантажовiдправник i вантажоодержувач.

    22.5.6.   Вантажоодержувач  зобов'язаний  очищати  кузов   автомобiля-
    самоскида  вiд  залишкiв  бетону i розчинiв так,  щоб  пiсля  очищення
    заднiй борт зачинявся без щiлин.

    22.5.7.  Вантажовiдправники та Перевiзники повиннi враховувати крайнiй
    строк  доставки рiдкого бетону i будiвельних розчинiв для забезпечення
    збереження їх властивостей за час перевезення.
    Термiн  доставки зазначається в паспортi на розчин (додаток 16),  який
    видається  на  кожну  їздку  i  здається  вантажоодержувачу  разом   з
    вантажем.
                                       
                    22.6. Правила перевезень листового скла

    22.6.1. Правилами передбачаються умови перевезень усiх видiв листового
    скла iз заводiв-виготовлювачiв на склади, бази, будiвельнi об'єкти,  а
    також  зi  складiв i баз на будiвельнi та iншi об'єкти, що  споживають
    листове скло.

    22.6.2.    Перевiзники,   вантажовiдправники    i    вантажоодержувачi
    зобов'язанi  вживати заходiв щодо забезпечення цiлостi листового  скла
    пiд час вантаження, транспортування i розвантаження.
    Ящики зi склом не можна кантувати, встановлювати плазом або з нахилом.
    Усi  види  листового скла повиннi бути захищенi вiд впливу атмосферних
    опадiв, зволоження та рiзких температурних коливань.

    22.6.3.   Вантажовiдправник  зобов'язаний  подавати  для   перевезення
    листове  скло всiх видiв i розмiрiв у дерев'яних ящиках, унiверсальних
    чи  спецiальних  контейнерах  i багатооборотних  ящиках,  що  належать
    заводам-виготовлювачам.

    22.6.4.  Маркування листового скла повинне вiдповiдати вимогам роздiлу
    7 Правил.

    22.6.5.  Перевiзник  повинен надавати для перевезення  листового  скла
    автомобiлi   (автопоїзди)  з  бортовою  платформою,   що   забезпеченi
    брезентом,   або  автомобiлi-фургони.  Вiтринне  листове   скло   слiд
    перевозити на спецiально обладнаних автомобiлях.
    Переобладнання  автомобiлiв, за згодою Перевiзника, повинен  провадити
    вантажовiдправник. За Договором переобладнання автомобiлiв може  взяти
    на себе Перевiзник.

    22.6.6.  Ящики  зi склом встановлюють в кузовi автомобiля  торцями  до
    напрямку його руху iз щiльним приляганням один до одного.
    При  неповному завантаженнi кузова ящики заклинюють чи розшивають так,
    щоб вони не зсовувались i не хиталися пiд час руху.

    22.6.7.  Листове  скло  в багатооборотних ящиках  можна  встановлювати
    вздовж i поперек кузова автомобiля.
    Ящики  слiд  укрiплювати: зшивати їх дощечками або  зв'язувати  дротом
    через кутовi захвати.
    При  поперечному розмiщеннi багатооборотнi ящики слiд встановлювати  з
    невеликим нахилом до кабiни автомобiля.

    22.6.8.  Перевiзник  пiд  час приймання скла для  перевезення  повинен
    звертати увагу на стан ящикiв, контейнерiв i самого скла.
    Ящики i контейнери, що мають несправностi й прикмети битого скла,  для
    перевезення не приймаються.

    22.6.9.  Приймання  для  перевезення вiд  вантажовiдправника  i  здача
    вантажоодержувачу листового скла в ящиках здiйснюються Перевiзником за
    найменуванням  вантажу, кiлькiстю i стандартною масою вантажних  мiсць
    або   за  масою,  що  зазначена  на  вантажних  мiсцях  i  в  товарно-
    транспортних накладних.

    22.6.10. Приймання i здача листового скла, що перевозиться автомобiлем-
    фургоном  на  адресу одного вантажоодержувача або в  контейнерi,  може
    здiйснюватись за пломбою вантажовiдправника.
                                       
                 22.7. Правила перевезень сантехнiчних виробiв

    22.7.1.  Правилами  передбачаються умови перевезень фарфоро-фаянсових,
    металевих  та iнших сантехнiчних виробiв з пiдприємств-виготовлювачiв,
    баз  i  складiв на будiвельнi об'єкти, пiдприємствам, органiзацiям  та
    iншим споживачам.

    22.7.2.  Вантажовiдправник повинен подавати для  перевезення  фарфоро-
    фаянсовi  вироби, а також вироби iз металу з гальванiчним та  емалевим
    покриттям упакованими в ящики або решiтки iз застосуванням упорiв,  що
    охороняють  їх  вiд  ударiв об стiнки ящика, чи  з  прокладкою  виробу
    соломою, стружкою тощо.
    Упори  та  прокладки  для крiплення сантехнiчних виробiв  на  рухомому
    складi надаються вантажовiдправником.

    22.7.3.   Фарфоро-фаянсовi  вироби,  а  також  вироби  iз   металу   з
    гальванiчним  та  емалевим  покриттям  пiд  час  перевезення  потрiбно
    накривати брезентом для запобiгання впливу атмосферних опадiв.

    22.7.4.  При  поданнi для перевезення на одному автомобiлi  рiзних  за
    номенклатурою  сантехнiчних  виробiв на  адресу  одного  чи  декiлькох
    вантажоодержувачiв  вантажовiдправник  зобов'язаний  заздалегiдь,   до
    прибуття  автомобiля пiд завантаження, провести пiдгрупування  вантажу
    за вантажоодержувачами i виписати товарно-транспортнi накладнi кожному
    вантажоодержувачу.

    22.7.5.  Приймання  для  перевезення вiд  вантажовiдправника  i  здача
    вантажоодержувачу    сантехнiчних   виробiв   у   тарi    здiйснюються
    Перевiзником  за найменуванням вантажу, кiлькiстю i стандартною  масою
    кiлькiстю  мiсць або за масою, що зазначена на вантажних  мiсцях  i  в
    товарно-транспортнiй накладнiй.
                                       
                       22.8. Правила перевезень цементу

    22.8.1. Пiд час перевезення цементу Перевiзники, вантажовiдправники  i
    вантажоодержувачi  повиннi вживати заходiв щодо  забезпечення  цiлостi
    вантажу, не допускаючи попадання на цемент атмосферних опадiв  i  його
    розпорошення.

    22.8.2.   Цемент   перевозиться  безтарним  способом  спецiалiзованими
    автомобiлями-цистернами,   а   також  тарним   способом   (у   мiшках)
    автомобiлями з бортовою платформою i брезентовим покриттям.

    22.8.3.   Вантажовiдправник  зобов'язаний  подавати  для   перевезення
    безтарним способом цемент з температурою, що не вища за 100 град.

    22.8.4.  Приймання  вiд  вантажовiдправника i здача  вантажоодержувачу
    цементу   при   перевезеннi  його  безтарним   способом   здiйснюються
    Перевiзником за пломбою вантажовiдправника.
    Приймання  вiд вантажовiдправника i здача вантажоодержувачу цементу  в
    мiшках  здiйснюються Перевiзником за найменуванням, кiлькiстю мiсць  i
    стандартною масою, що зазначенi в маркуваннi.

    22.8.5.  При  перевезеннi цементу безтарним способом  вiдкриття  люкiв
    цистерни  перед  завантаженням (розвантаженням) i  закриття  їх  пiсля
    завантаження     (розвантаження),     з'єднання     i      роз'єднання
    розвантажувальних  рукавiв з цистерною виконують  вантажовiдправник  i
    вантажоодержувач.

    22.8.6.   При   розвантажуваннi  цементу  у  вантажоодержувача   водiй
    зобов'язаний    виконувати    вмикання    компресора    i    вiдкриття
    розвантажувального крана, а пiсля закiнчення розвантаження - вимикання
    компресора i закриття розвантажувального крана.

    22.8.7.  Вантажовiдправник повинен мати майданчики з твердим покриттям
    для розвантаження цементу iз автомобiлiв-цистерн.
    На   постiйних   мiсцях  розвантаження  (розчинних   вузлах,   заводах
    будiндустрiї,    великих   будiвництвах)   вантажоодержувач    повинен
    обладнувати   розвантажувальнi  майданчики  iз  забезпеченням   нахилу
    автомобiля-цистерни на 12 - 14 град.
    На   тимчасових  об'єктах  розвантажувальнi  майданчики  повиннi  бути
    горизонтальними або мати нахил у бiк приймального обладнання.

    22.8.8.  Вантажоодержувач повинен установлювати ємкiсть для  приймання
    цементу  на висотi, що вiдповiдає висотi розвантаження, яку забезпечує
    компресорна установка автомобiля-цистерни.
    Приймальнi  люки  у тимчасових ємкостях (складах) повиннi  вiдповiдати
    розмiрам  приєднувальних шлангiв i щiльно зачинятися пiсля  закiнчення
    розвантаження.
    Закрiплення  розвантажувальних  шлангiв  приймального  обладнання   за
    допомогою дроту, мотузок та iнших пiдручних засобiв забороняється.
    Використання  стороннiх джерел повiтря для створення  тиску  всерединi
    цистерни забороняється.

                                       
      23. Правила перевезень продукцiї металургiйної промисловостi

    23.1.   Метали   i  металевi  вироби,  що  перевозяться  автомобiльним
    транспортом, пiдроздiляються на такi групи:
    - нормальнi за вагою i габаритами;
    - довгомiрнi, довжиною понад 8 м;
    - великоваговi, вагою одного мiсця понад 3 т.
    23.2. Сортову сталь розмiром до 30 мм i тонколистову сталь товщиною до
    4  мм  перевозять у мiцно скрiплених пачках (в'язках, пакетах).  Кожна
    пачка повинна мiстити сталь однiєї партiї.
    Допускається  перевезення в пачках листової сталi  товщиною  до  6  мм
    включно, що прокатана на станах безперервної прокатки.
    За погодженням сторiн в пачках можна перевозити сортову сталь розмiром
    до 50 мм i листову сталь товщиною до 10 мм.
    Маса пачки пiд час ручного вантаження повинна бути не бiльш як 80  кг,
    механiзованого - не бiльш як 10 т, а на вимогу вантажоодержувача -  не
    бiльше нiж 5 т.
    Пачки  повиннi бути мiцно обв'язанi дротом чи стрiчкою не менше нiж  у
    двох мiсцях, а кiнцi обв'язки надiйно закрученi.
    Пачки листiв треба мiцно скрiплювати стальною стрiчкою у двi скоби.

    23.3.  Для  перевезення  нормальних за вагою i  габаритами  металiв  i
    металовиробiв  застосовуються  автомобiлi  (автопоїзди)   з   бортовою
    платформою;  для перевезення металу довжиною до 8 метрiв  -  тягачi  з
    напiвпричепами  i  металовози; для перевезення довгомiрних  металiв  -
    автомобiлi з причепами-розпусками; для перевезення важковагових листiв
    - тягачi з напiвпричепами i причепами-ваговозами.

    23.4.  Кольоровi метали, сплави i металевi вироби перевозяться критими
    автомобiлями  або  в  контейнерах.  Обробленi  поверхнi  вiдливкiв   i
    нарiзанi   вироби   (болти,  гайки,  гвинти)  повиннi   бути   змащенi
    нейтральним мастилом, що запобiгає корозiї.

    23.5.  Метали  i  металевi  вироби пiд час  перевезення  повиннi  бути
    захищенi  вiд  пошкоджень,  а вiдливки iз  чорних  металiв,  кольоровi
    метали,  сплави  i металевi вироби - також i вiд атмосферних  впливiв.
    При   перевезеннi  слiд  вжити  заходiв,  що  уберiгають  метали   вiд
    залишкових деформацiй. Метали i металевi вироби слiд перевозити:
    -  стальний  прокат,  кутики,  швелери i  двотаври  -  в  штабелях  за
    профiлями  на  дерев'яних пiдкладках. При перевезеннi  помiж  окремими
    рядами прокатних виробiв укладають дерев'янi прокладки;
    - стальнi канати - скрученими в бухти або намотаними на барабани;
    - рулоннi сiтки - перев'язаними м'яким в'язальним дротом;
    - плоскi сiтки - пов'язаними в пакети;
    - заклепки, болти, гайки, шайби, гвинти - укладеними в тару;
    - електроди - обгорнутими папером та укладеними в ящики;
    -  дрiт  для  автоматичного зварювання - скрученим в бухти, обгорнутим
    водонепроникним  папером та упакованим у тарну тканину,  рогожу  чи  в
    ящики;
    - кольоровi метали i сплави - зв'язаними в пачки та вкладеними в тару;
    забороняється  пiдкладати пiд листи та профiлi iз алюмiнiєвих  сплавiв
    стальнi пiдкладки, не обшитi деревом чи алюмiнiєм.

    23.6.  Стальнi  труби дiаметром до 60 мм з товщиною  стiнки  до  1  мм
    включно,  труби дiаметром 60 - 120 мм з товщиною стiнки вiд 1,5  до  3
    мм,  а  також  прецизiйнi, капiлярнi, безрисковi та  з  поверхнею,  що
    вiдповiдає  еталонам,  перевозять в ящиках  чи  решiтках  та  в  iншiй
    жорсткiй  тарi, яка забезпечує товарний вигляд i зберiгає якiсть  труб
    пiд час транспортування.
    Допускається  укладання  в одну тару декiлькох  пакетiв  труб  рiзного
    дiаметра та рiзних марок сталi, але з окремим їх ув'язуванням.
    Вага одного мiсця пiд час ручного вантаження повинна бути не бiльш  як
    80 кг, а механiзованого - до 5 т.

    23.7.  Труби, сортамент яких не вказаний вище, перевозять  в  пакетах,
    мiцно  ув'язаних  не менше нiж у двох мiсцях. Вага пакета  не  повинна
    перевищувати 5 т. Труби дiаметром 159 мм i бiльше перевозять поштучно.
    За  згодою  вантажоодержувача допускається поштучне  перевезення  труб
    дiаметром вiд 114 до 159 мм.

    23.8. Кiнцi гнутих труб i вiдводiв повиннi бути затуленими для захисту
    внутрiшньої поверхнi вiд впливу атмосферних опадiв.
    Вiдводи дiаметром до 100 мм слiд перевозити в контейнерах, а дiаметром
    понад  100 мм i гнутi труби - бортовими автомобiлями за умови  захисту
    їх вiд впливу атмосферних опадiв. Труби повиннi бути щiльно ув'язанi в
    пакети чи упакованi в ящики.

    23.9.  Вантаження  чавунних труб слiд провадити так,  щоб  виключалась
    можливiсть ударiв труби об трубу, об металевi чи кам'янi предмети.
    Пiд  час  транспортування чавунних труб автомобiлями розтруби  повиннi
    бути направленi навперемiнно то в один, то в iнший бiк.

    23.10. З'єднувальнi частини (фiтинги) перевозять у низках до 40 кг,  в
    ящиках чи контейнерах.

    23.11.  Перевiзники, що мають саморозвантажний рухомий склад чи засоби
    механiзацiї,    за    Договором   можуть   здiйснювати    механiзоване
    розвантаження металу i металовиробiв.

    23.12.  Пiд  час  вантаження на рухомий склад металу  i  металовиробiв
    рiзної довжини коротшi повиннi розмiщуватися зверху.

    23.13. Пiд час вантаження довгомiрних металiв на причепи-розпуски слiд
    залишати  зазор  мiж  кабiною  i вантажем  для  забезпечення  повороту
    причепа вiдносно автомобiля на 90 град. у будь-який бiк.

    23.14.   Вантажi  цилiндричної  форми  вантажовiдправник  зобов'язаний
    закрiплювати  на автомобiлях i причепах дротом, тросами i  дерев'яними
    балками.

    23.15.  Приймання  вiд  вантажовiдправника i  здача  вантажоодержувачу
    металу i металовиробiв провадяться Перевiзником за кiлькiстю вантажних
    мiсць  i масою, зазначеними вантажовiдправником у товарно-транспортнiй
    накладнiй.

    23.16.  Перевiзники зобов'язанi iнструктувати водiїв з технiки безпеки
    i правил перевезень металiв i металовиробiв.

    23.17.  Пiд час вантаження i розвантаження металiв i металовиробiв  за
    допомогою  кранового  обладнання забороняється перемiщати  вантаж  над
    кабiною автомобiля, а також знаходитись в нiй водiєвi.

    23.18. Перевiзники зобов'язанi встановлювати у переднiй частинi кузова
    автомобiля стальний лист для захисту кабiни вiд пошкодження вантажем.

                                      
          24. Правила перевезень продукцiї хiмiчної промисловостi
                                      
                                      
                 24.1. Правила перевезень мiнеральних добрив,
                      хiмiчних засобiв мелiорацiї грунтiв
                        та продукцiї неорганiчної хiмiї

    24.1.1.  Зважаючи на те, що практично всi цi вантажi  є  небезпечними,
    особливостi   перевезення  їх  розглядаються  у  Правилах   перевезень
    небезпечних вантажiв автомобiльним транспортом в Українi.
                                      
           24.2. Правила перевезень продукцiї хiмiко-фармацевтичної
                    i парфумерно-косметичної промисловостi

    24.2.1. Пiд час транспортування i зберiгання слiд враховувати, що  ряд
    медикаментiв  i парфумерно-косметичнi вантажi видiляють запахи,  через
    це їх сусiдство з харчовими вантажами неприпустиме.

    24.2.2.  Перевiзники, вантажовiдправники i вантажоодержувачi  пiд  час
    перевезення  зобов'язанi  вживати заходiв  щодо  забезпечення  цiлостi
    медикаментiв, не допускаючи попадання на них пилу, атмосферних  опадiв
    i впливу стороннiх запахiв.

    24.2.3.   Вантажовiдправник  зобов'язаний  подавати  для   перевезення
    медикаменти  в картонних коробах, дерев'яних ящиках, бутлях  масою  не
    бiльше нiж 20 кг, а також у контейнерах.
    Лiкарська рослинна сировина подається для перевезення або у висушеному
    станi,  або  у консервованому. Висушена рослинна сировина перевозиться
    упакованою  у спресованi або неспресованi кiпи, дерев'янi або  фанернi
    ящики, тканиннi мiшки, рогожанi лантухи, бочки, барабани тощо.
    Рослинна  сировина у консервованому станi транспортується у  металевих
    бочках,   бутлях,   що  забезпечують  герметичнiсть   упаковки.   Маса
    вантажного мiсця вiд 10 до 120 кг.
    Бутлi  з  рiдкими медикаментами, що мають ознаки течi, для перевезення
    не приймаються.

    24.2.4.   Для   уберiгання  вiд  пошкодження   пiд   час   вантаження,
    транспортування   i   розвантаження  медикаменти   вiдповiдним   чином
    упаковують:
    а)  рiдкi  медикаменти  у  склянiй упаковцi  встановлюють  в  ящики  з
    гнiздами.  Склянi  бутлi  встановлюють у дерев'янi  клiтки  чи  лозовi
    корзини.  Дно  ящикiв, вiльнi промiжки в гнiздах i корзинах,  а  також
    простiр пiд кришкою заповнюють пакувальним матерiалом;
    б) легкозаймистi рiдини - спирти, ефiри та iншi препарати на їх основi
    -  упаковують у дерев'янi ящики з гнiздами на всю висоту тари.  Стiнки
    вiдкритих ящикiв мають бути на 5 см вище закупорених бутлiв.

    24.2.5.  Маркування  вантажних  мiсць з медикаментами  слiд  провадити
    вiдповiдно до вимог роздiлу 7 цих Правил.

    24.2.6.  Перевiзники  повиннi  надавати для  перевезення  медикаментiв
    чистi  автомобiлi  (автопоїзди)  з  бортовою  платформою,  забезпеченi
    брезентом i вiрьовками, чи автомобiлi-фургони.

    24.2.7.   Медикаменти   в  тарi  встановлюють  в   кузовi   автомобiля
    (автопоїзда)  щiльними рядами без промiжкiв мiж вантажними  мiсцями  з
    урахуванням маркування "ВЕРХ", "ОБЕРЕЖНО, СКЛО!".
    Ящики  з медикаментами не повиннi виступати вище бортiв кузова  бiльше
    нiж на половину своєї висоти. При цьому вантаж обов'язково ув'язують.

    24.2.8.  При поданнi для перевезення на одному автомобiлi медикаментiв
    рiзної  номенклатури на адресу одного або декiлькох вантажоодержувачiв
    вантажовiдправник зобов'язаний заздалегiдь, до прибуття автомобiля пiд
    завантаження, виконати пiдгрупування вантажу за вантажоодержувачами  i
    виписати   товарно-транспортнi  накладнi   кожному   вантажоодержувачу
    окремо.

    24.2.9.  Приймання  для  перевезення вiд  вантажовiдправника  i  здача
    вантажоодержувачу  медикаментiв у тарi  здiйснюються  Перевiзником  за
    найменуванням  вантажу,  кiлькiстю  мiсць  i  масою,  зазначеними   на
    вантажних мiсцях i в товарно-транспортних накладних.

    24.2.10. Приймання i здача медикаментiв, що перевозяться в контейнерах
    або   в   автомобiлi-фургонi   на  адресу  одного   вантажоодержувача,
    здiйснюються за пломбою вантажовiдправника.

    24.2.11. Перевезення медикаментiв, що належать до небезпечних вантажiв
    (отруйнi,  сильнодiючi, легкозаймистi тощо) в частинi, не передбаченiй
    цим  роздiлом  Правил,  здiйснюються вiдповiдно до  Правил  перевезень
    небезпечних вантажiв автомобiльним транспортом в Українi.
                                      
                    24.3. Правила перевезень каучуку, гуми,
                             гумотехнiчних виробiв

    24.3.1.  Каучук  перевозять в кiпах, ящиках, мiшках  i  в  блоках  без
    упаковки.

    24.3.2. Каучук легко пiддається впливовi зовнiшнього середовища, через
    що може втратити свої властивостi та товарну якiсть.

    24.3.3.   Перед  завантаженням  кузов  автомобiля  потрiбно  очистити,
    прибрати грязь, а при використаннi автомобiля, який до цього перевозив
    вантажi, що утворюють пил - вимити кузов i просушити.
    Каучук  має  властивiсть мiцно прилипати до металевих поверхонь.  Тому
    всi  металевi  частини внутрiшньої поверхнi кузова потрiбно  iзолювати
    вiд каучуку сухими дошками чи фанерою.

    24.3.4. Поверх каучуку забороняється вантажити будь-якi iншi вантажi.

    24.3.5.  При  перевезеннi каучукових блокiв, обгорнутих  в  сорочки  з
    листя   каучуку,  вантажовiдправник  повинен  густо  посипати  тальком
    пiдстилку з дошок та всi вантажнi мiсця.

    24.3.6.   До  початку  вантаження  каучуку  вантажовiдправник  повинен
    перевiрити та пiдготувати до дiї всi засоби боротьби з пожежею.
    Якщо пiд час вивантаження виявиться, що нижнi ряди каучуку склеїлися i
    не  пiддаються  ручнiй  обробцi для складання на вантажнi  майданчики,
    стропи  чи  сiтки,  слiд  скористатися спецiальними  вантажозахватними
    пристроями.

    24.3.7.   При   перевезеннi  латексу  (водяного  розчину  натурального
    каучуку)  застосовують бочки з спецiальними запобiжними клапанами,  що
    уберiгають   бочки  пiд  час  розвантаження  вiд  вибуху  газiв,   якi
    утворилися внаслiдок розмноження деяких бактерiй.

    24.3.8.  Гуму  i  гумовi  вироби,  що належать  до  товарiв  народного
    споживання   (взуття,  iграшки,  медичнi  вироби,  галантерея   тощо),
    перевозять упакованими в дерев'янi ящики.
    Гумовi  вироби для промисловостi та транспорту пакують в  кiпи,  тюки,
    мiшки та ящики.
    Автопокришки перевозять без упаковки.

    24.3.9.  Гумовi  вироби не вимагають особливих  умов,  можуть  бути  в
    цiлостi перевезенi при великих температурних перепадах.

                                      
     
    Продолжение
    Поиск

    friends
  • TEC
  • TOP 100
  • BULIYA
  • AVTOUA
  • LARDI  Ltd
  • PROM
  • TOP 100
  • RELEVANT
  • AUTOWP
  • DELLA

  • Copyright T.E.C. © 2007