Статистика |
|
|
Форма входа |
|
 |
|
20. Правила перевезень продукцiї лiсової, деревообробної i целюлозно- паперової промисловостi 20.1. Правила перевезень лiсоматерiалiв i пиломатерiалiв
20.1.1. Перевiзники, в залежностi вiд довжини лiсу (хлистiв, сортиментiв, довгоття, короття) i пиломатерiалiв, що подаються для перевезення, повиннi надавати обладнаний кониками спецiалiзований рухомий склад або автомобiлi з бортовою платформою. Ув'язувальнi засоби (ланцюги, троси) надаються Замовником. Для перевезення лiсу i пиломатерiалiв гiрськими дорогами причепи та причепи-розпуски мають бути обладнанi гальмами.
20.1.2. У разi використання одноразових засобiв пакетування пиломатерiалiв за допомогою брусково-дротяної обв'язки пакет має бути ув'язаний вiдповiдно до рекомендацiй додатка 12.
20.1.3. За вiдсутностi спецiалiзованого рухомого складу Замовник за згодою Перевiзника чи Перевiзник за Договором може обладнати рухомий склад, що надається для перевезень лiсу i пиломатерiалiв, кониками та iншим приладдям (шипами чи гребiнками протиковзання), якi вiдвертають можливiсть зрушення лiсу i пиломатерiалiв на кабiну. За кабiною для захисту її вiд ударiв торцями колод чи хлистiв встановлюються щити.
20.1.4. Вантажовiдправник повинен забезпечувати на вантажних пунктах вiльне маневрування i роз'їзд лiсовозiв будь-якої вантажностi.
20.1.5. Вантаження лiсу i пиломатерiалiв на рухомий склад та їх jp3okemm здiйснює вантажовiдправник, а зняття крiплення i розвантаження лiсу i пиломатерiалiв - вантажоодержувач.
20.1.6. На рухомий склад укладають пиломатерiали одного сортименту i довжини; при укладаннi необрiзних дошок, обапола i сильно збiжистих колод - чергують товстi кiнцi з тонкими, а широкi з вузькими.
20.1.7. Дозволяється перевозити здорову деревину в автомобiлях, на яких перед цим перевозився заражений грибками лiс, тiльки за умови ретельної очистки кузова автомобiля вiд гамузу та смiття i дезiнфекцiї його розчином антисептика, яку виконує Замовник.
20.1.8. Елементи конструкцiй та виробiв, просоченi антисептиками проти загнивання i запалення у процесi експлуатацiї, при транспортуваннi слiд захищати вiд атмосферних опадiв, тобто закривати пергамiном, толем чи кiлькома рядами непросоченого пиломатерiалу.
20.1.9. Вантажно-розвантажувальнi операцiї з просоченими виробами виконуються механiзованим способом. Не допускається участь водiя у вантажно-розвантажувальних роботах, крiм випадкiв, коли перевезення лiсу i пиломатерiалiв здiйснюється лiсовозними поїздами, що обладнанi iндивiдуальними навантажувальними засобами.
20.1.10. Вантажовiдправник повинен розташовувати лiс i пиломатерiали рiвномiрно мiж кониками автомобiля i причiпного складу. Комлi мають бути вирiвненi. Висота вантажу на автомобiлi не може перевищувати висоту вантажу на розпуску бiльш як на 100 мм пiд час перевезення сортиментiв i на 300 мм пiд час перевезення хлистiв.
20.1.11. Приймання для перевезення вiд вантажовiдправника i здача вантажоодержувачу лiсу i пиломатерiалiв здiйснюються Перевiзником за об'ємом, а пiд час перевезення пакетним способом - за кiлькiстю вантажних мiсць (пакетiв).
20.1.12. Для перевезення лiсу i пиломатерiалiв допускаються тiльки водiї, якi пройшли iнструктаж з технiки безпеки й особливостей перевезень лiсу i пиломатерiалiв. 20.2. Правила перевезень тари
20.2.1. Цим роздiлом Правил передбачаються умови перевезень дерев'яної i полiмерної тари з пiдприємств торгiвлi i громадського харчування на тароремонтнi пiдприємства, з тароремонтних пiдприємств i пiдприємств - виготовлювачiв тари - споживачам, а також умови перевезень скляної тари з пiдприємств торгiвлi i громадського харчування, приймальних пунктiв - споживачам.
20.2.2. Умови перевезення поворотної тари (iнвентарної тари, скляного посуду тощо) передбачаються Договором про перевезення вантажiв у поворотнiй тарi, що укладається Перевiзником i Замовником. Доставка поворотної тари вантажовiдправникам при мiських перевезеннях здiйснюється за кiльцевими (збiрними) маршрутами, як правило, автомобiлями, що доставили вантаж, якщо вони не залучаються для перевезення iнших вантажiв у зворотному напрямку за рацiональними маршрутами.
20.2.3. Перевезення дерев'яної тари з пiдприємств торгiвлi i харчування на тарозбираючi пiдприємства виконуються Перевiзниками за Договорами з цими тарозбираючими пiдприємствами.
20.2.4. Перевiзники повиннi надавати для перевезення тари спецiалiзований рухомий склад (таровози) або автомобiлi з бортовою платформою з нарощеними бортами.
20.2.5. Приймання для перевезення i здача дерев'яної i полiмерної тари здiйснюються Перевiзником за загальною кiлькiстю мiсць, а скляної тари - за загальною кiлькiстю стандартно-заповнених посудом ящикiв чи корзин.
20.2.6. Перевiзники не несуть вiдповiдальностi за якiсний стан тари (наявнiсть на стандартнiй тарi щербинок, вiдколiв, посiчень).
20.2.7. Вантажовiдправники складану i розбiрну дерев'яну тару повиннi подавати для перевезення складеною, у щитках, що спакованi комплектно в паки або в комплектах деталей. Для забезпечення мiцностi ув'язки кожна пака перев'язується дротом чи шпагатом. Ящики трапецiєвидної форми укладаються в кузовi автомобiля один в один, а кришки спаковуються окремо.
20.2.8. Для охорони тари вiд поломок при транспортуваннi вiдправники тари повиннi укладати бочки, ящики дощатi та iншу важку тару на спiд кузова автомобiля, а бiльш легку - зверху.
20.2.9. При перевезеннi одним автомобiлем тари рiзної номенклатури на адресу одного чи кiлькох одержувачiв, вантажовiдправник повинен завчасно до прибуття автомобiля пiд завантаження пiдгрупувати тару за вантажоодержувачами, здiйснювати завантаження на одному посту i виписати товарно-транспортнi накладнi кожному одержувачу.
20.2.10. Пiдприємства, що виготовляють i ремонтують тару, повиннi забезпечити прибирання пiд'їзних шляхiв, мiсць вантаження i розвантаження тари, щоб уникнути пошкодження автомобiльних шин гострими предметами.
20.2.11. Для здiйснення безперешкодного вантаження i розвантаження тари вантажовiдправники i вантажоодержувачi повиннi забезпечити вiльний проїзд автомобiлiв до мiсць складування тари. 20.3. Правила перевезень меблiв
20.3.1. Правилами передбачаються умови перевезень меблiв з пiдприємств- виготовлювачiв, баз (складiв) торгових органiзацiй на iншi бази, в магазини та споживачам.
20.3.2. Пiд час перевезення меблiв Замовник та Перевiзник повиннi вживати заходiв щодо забезпечення цiлостi вантажу, не допускаючи пошкодження меблiв (ударiв, подряпин, вiдколiв) i попадання на них атмосферних опадiв та пилу.
20.3.3. Перевезення меблiв здiйснюється тарним i безтарним способами.
20.3.4. Перевiзник для безтарного перевезення меблiв повинен надавати, як правило, автомобiлi-фургони, якi обладнанi всерединi спецiальним приладдям, що забезпечує цiлiсть виробiв (м'якi джгути-прокладки, напiвм'якi та м'якi валики).
20.3.5. За вiдсутностi спецiалiзованих автомобiлiв-фургонiв створюэться перевезення меблiв безтарним способом на автомобiлях з бортовою платформою. Обладнання автомобiлiв з бортовою платформою приладдям, що забезпечує цiлiсть меблiв (брезент, вiрьовки), здiйснюється Замовником чи Перевiзником за Договором.
20.3.6. Перевезення меблiв у тарi здiйснюється в автомобiлях-фургонах чи автомобiлях з бортовою платформою.
20.3.7. Перед подачею для перевезення меблiв у тарi чи упаковцi Замовник зобов'язаний завчасно замаркувати кожне вантажне мiсце.
20.3.8. Вантаження i розмiщення меблiв у кузовi, крiплення та ув'язку повинен здiйснювати Замовник.
20.3.9. Приймання для перевезення вiд вантажовiдправника i здача меблiв вантажоодержувачу здiйснюються Перевiзником за найменуванням i кiлькiстю мiсць. 20.4. Правила перевезень продукцiї целюлозно-паперової промисловостi
20.4.1. Цими правилами передбачаються умови перевезення продукцiї целюлозно-паперової промисловостi з пiдприємств, якi її виготовляють, до споживачiв, а також - в iнших випадках, коли вона перевозиться вiд вантажовiдправникiв до вантажоодержувачiв.
20.4.2. Кiпи целюлози мають бути обгорнутi небiленою целюлозою i затягнутi поясами iз стальної стрiчки або стального дроту.
20.4.3. Замовник зобов'язаний подавати для перевезення папiр - в рулонах, упакованих в декiлька шарiв мiцного пакувального паперу, та в листах, упакованих в дерев'янi ящики або в два щити; целюлозу - у виглядi пластин, спакованих в кiпи. Ящики та щити мають бути обв'язанi стальною пакувальною стрiчкою. При перевезеннях листового паперу у контейнерах допускається м'яке упакування його в кiпи.
20.4.4. Маркування паперу має вiдповiдати вимогам роздiлу 7 цих Правил.
20.4.5. Перевiзник повинен надавати для перевезення паперу автомобiлi (автопоїзди) з бортовою платформою, що забезпеченi брезентом i вiрьовками. Борти автомобiлiв та причепiв при потребi можуть бути нарощенi. Пiдготовка кузова автомобiля для приймання паперу i паперових виробiв полягає в сухому очищеннi кузова, а пiсля перевезення вантажiв, що пилять, i вантажiв, що залишили бруднi слiди, - миттi та просушуваннi.
20.4.6. Рулони складаються в кузовi автомобiля (автопоїзда) рядами як на бокову поверхню, так i на торець. Пiд час укладання рулонiв на бокову поверхню крайнi рулони нижнього ряду закрiплюються клинами, що мають кут загострення 30 - 40 град. Не допускається закрiплення рулонiв непристосованими клинами, цеглинами тощо. Пiд час укладання другого i третього ряду рулонiв на дощатi мiстки крайнi рулони в цих рядах також закрiплюються клинами. При вирiвнюваннi неправильно укладених рулонiв чи вантажних мiсць в щитках забороняється користуватися металевими важелями, гачками, ломами та iншими предметами, що мають гострi кiнцi.
20.4.7. Замовники повиннi оснащувати пункти вантаження i розвантаження паперу мiстками, трапами, пiддонами, пересувними засобами малої механiзацiї, вiзками, електронавантажувачами.
20.4.8. Приймання для перевезення вiд вантажовiдправника та здача вантажоодержувачу паперу здiйснюються Перевiзником за кiлькiстю мiсць i масою, зазначеною на вантажних мiсцях i в товарно-транспортних накладних. Приймання i здача целюлози виконуються рахуванням мiсць. 21. Правила перевезень навалочних вантажiв (руди металiчної, вугiлля, коксу)
21.1. Не дозволяється перевозити руду рiзних сортiв на одному автомобiлi.
21.2. Замовник зобов'язаний забезпечити водiя засобами захисту, коли подає для перевезення руду, яка випаровує отруйнi речовини (свинцевi, цинковi тощо).
21.3. Не допускається перевезення сухої руди у вiдкритих автомобiлях з метою запобiгання утворенню пилу пiд час руху автомобiля.
21.4. Перевiзник за Договором може взяти на себе обладнання самоскидних кузовiв системою пiдiгрiвання кузова.
21.5. Для вантаження навалочних вантажiв Замовник повинен надавати навантажувальнi механiзми з об'ємом ковша не бiльше 1/3 об'єму кузова автомобiля (причепа).
21.6. Пiд час вантаження навалочних вантажiв у кузов автомобiля (причепа) кiвш навантажувального механiзму має знаходитись на висотi не бiльше нiж 0,5 м вiд днища кузова.
21.7. Замовник або Перевiзник (хто передбачений Договором) пiсля розвантаження повинен очистити кузов автомобiля вiд залишкiв вантажу.
21.8. Пiд час вантаження навалочних вантажiв водiю не дозволяється знаходитись у кабiнi автомобiля, а вантажовiдправнику забороняється перемiщати вантаж над кабiною автомобiля; вантаження в кузов автомобiля слiд проводити тiльки збоку або ззаду.
21.9. Замовник погоджує з Перевiзником та зазначає в Договорi порядок повiдомлення водiя (звуковим або свiтловим сигналами) про початок подавання автомобiля для завантаження, а також способи позначення мiсця встановлення автомобiля для завантаження (вiшками, знаками, покажчиками). Пiсля закiнчення завантаження автомобiль може прямувати до мiсця розвантаження тiльки пiсля дозволу машинiста екскаватора.
21.10. Замовник повинен забезпечити безпечне виконання робiт у кар'єрах: - огороджувати проїзну частину дороги всерединi кар'єру з боку нижнього вiдкосу земляним валом або захисною стiною; - при затяжних уклонах дорiг (бiльше нiж 0,06) створювати горизонтальнi майданчики з уклоном 0,02 та довжиною не менше нiж 50 м i не бiльше нiж через кожнi 600 м довжини затяжного уклону; - на навантажувальних майданчиках, що мають уклони, встановлювати упори пiд колеса автомобiлiв; - прибирати шматки руди, вугiлля тощо, якi попадають пiд колеса автомобiля i становлять перешкоду для його руху; - поливати в разi потреби поверхню дороги всерединi кар'єру для видалення пилу, а також утримувати пiд'їзнi шляхи до мiсць вантаження у справному станi.
21.11. Замовник повинен не допускати концентрацiї газiв у кар'єрi вище встановленої норми.
21.12. Замовник повинен узгодити графiк подання рухомого складу з графiком пiдривних робiт i ремонтом навантажувальних механiзмiв.
21.13. Приймання для перевезення вiд вантажовiдправника та здача вантажоодержувачу навалочних вантажiв провадяться Перевiзником за масою.
21.14. Вугiлля завантажують навалом тiльки одного класу i марки з рiвномiрним розподiлом у кузовi автомобiля. Категорично забороняється перевозити вугiлля разом з горючими i вибуховими речовинами. Не допускається вантаження теплого (вище 35 град.) вугiлля.
21.15. Кокс перевозять так само, як i вугiлля. При цьому треба враховувати, що кокс має велику здатнiсть до поглинання вологи i збiльшення через це своєї маси (до 20 %). Продолжение
|
|
Поиск |
|
 |
|