T.E.C. - Утверждение Правил перевозок грузов автомобiльним транспортом в Украине 2
Суббота, 12.07.2025, 13:45
Главная | Регистрация | Вход Приветствую Вас Гость | RSS
Меню сайта
  • Главная
  • Контакты
  • Подвижной состав
  • Габариты а/м
  • Грузоотправителю
  • Перевозчику
  • Нефтепродукты
  • Расчет расстояния
  • Прием заявок
  • Законы и статьи
  • Фотоальбом
  • Производство

  • Статистика
    МЕТА - Украина. Рейтинг сайтов

    Форма входа

       
    16. Правила пред'явлення i розгляду претензiй

    16.1. Перед поданням вантажовiдправником або вантажоодержувачем позову
    на Перевiзника обов'язково треба пред'явити йому претензiю.

    16.2.  При  перевезеннях вантажiв автомобiльним транспортом  право  на
    пред'явлення Перевiзнику претензiй мають:
    а) вантажовiдправник або вантажоодержувач - у випадку втрати вантажу i
    за  умови  подання  товарно-транспортної накладної  з  пiдписом  водiя
    (експедитора Перевiзника) про прийняття ним вантажу для перевезення;
    б)  вантажоодержувач - у випадках недостачi, зiпсуття  або  ушкодження
    вантажу   i   за  умови  подання  товарно-транспортної  накладної   iз
    вiдповiдними  записами в нiй або акта встановленої форми,  якщо  такий
    акт складався;
    в) вантажоодержувач - у випадку прострочення доставки вантажу;
    г)  вантажовiдправник  -  при незбереженнi або  простроченнi  доставки
    вантажу, якщо перевезення виконувалось у попутному напрямку.

    16.3.  Претензiї,  якi  виникають iз перевезення  вантажiв,  включаючи
    повну  або  часткову втрату вантажу, порушення строкiв чи  iнших  умов
    доставки вантажу, пред'являються Перевiзнику, з яким укладено  Договiр
    на перевезення.

    16.4.   Право   на  пред'явлення  претензiй  вантажовiдправником   або
    вантажоодержувачем може бути передане юридичнiй або фiзичнiй особi  за
    довiренiстю.

    16.5.  Передача права на пред'явлення претензiї засвiдчується  написом
    m`  товарно-транспортнiй накладнiй про його переуступку такого змiсту:
    "Право      на      пред'явлення      претензiї      передане_________
    __________________________________________". Напис про переуступку

    (довiрена особа)
    права   на  пред'явлення  претензiї  має  бути  засвiдчений  пiдписами
    керiвника,  головного  (старшого) бухгалтера i печаткою  пiдприємства,
    яке робить цей напис.

    16.6.   Претензiї  на  вiдшкодування  збиткiв  за  втрату,  недостачу,
    псування або ушкодження вантажу пред'являються по кожному вiдправленню
    окремо.

    16.7. Претензiю, що пред'являється, викладають письмово iз зазначенням
    всiх вiдомостей, потрiбних для її розгляду i вирiшення.

    16.8.  У  претензiї  не можна об'єднувати вимоги,  для  розгляду  яких
    потрiбнi  товарно-транспортнi  накладнi,  з  вимогами,  для  яких   цi
    документи не потрiбнi.

    16.9. У претензiї слiд зазначити:
    -  повне  найменування  i  поштовi  реквiзити  заявника  претензiї  та
    Перевiзника, якому претензiя пред'являється; дату пред'явлення i номер
    претензiї;
    -  обставини,  на  пiдставi  яких пред'явлено  претензiю,  докази,  що
    пiдтверджують цi обставини, посилання на вiдповiднi правовi норми;
    - вимоги заявника;
    - суму претензiї по кожному окремому виду вимог (за повнiстю втрачений
    вантаж чи часткову його втрату або недостачу, зiпсуття, ушкодження, за
    прострочення  доставки та iн.), коли вони пiдлягають грошовiй  оцiнцi,
    платiжнi реквiзити заявника претензiї;
    -  перелiк  документiв,  що  додаються до  претензiї,  а  також  iнших
    доказiв.
    Претензiя    пiдписується   керiвником   чи   заступником    керiвника
    пiдприємства  та  надсилається адресатовi  рекомендованим  або  цiнним
    листом чи вручається пiд розписку.

    16.10. До претензiї додаються документи, якi її обгрунтовують.
    Товарно-транспортнi   накладнi  та  акт,  що  засвiдчують   обставини,
    вiдповiдно до яких наступає матерiальна вiдповiдальнiсть, подаються  в
    оригiналi або в належним чином засвiдчених копiях.
    До претензiї на недостачу вантажу додається розрахунок суми претензiї,
    який  слiд виконувати з урахуванням норми природних втрат маси вантажу
    при  перевезеннi,  якщо  вона  встановлена  для  цього  роду  вантажу.
    Додавання   розрахунку  суми  не  обов'язкове,  якщо  цей   розрахунок
    зроблений у самiй претензiї.
    До   претензiї   на  недостачу  вантажу,  по  якому   розрахунки   мiж
    вантажовiдправником  i  вантажоодержувачем провадяться  з  урахуванням
    нормованої  i  фактичної вологостi, додається також  документ  (якiсне
    посвiдчення, сертифiкат тощо), який пiдтверджує вологiсть вантажу  при
    його  вiдправленнi,  i данi аналiзу про вологiсть  прибулого  вантажу,
    якщо такий аналiз проводився.
    До  претензiї на зiпсуття швидкопсувного вантажу, при видачi  якого  у
    пунктi  призначення  проведено зниження цiни або  понижено  сортнiсть,
    торгуюче  пiдприємство  зобов'язане подати  довiдку  про  цiну  такого
    реалiзованого  вантажу або проведену переоцiнку,  якщо  вантаж  ще  не
    реалiзовано, а також про змiну маркування вантажу на вiдповiдний сорт.
    Довiдка  має бути засвiдчена пiдписами керiвника, головного (старшого)
    бухгалтера i печаткою пiдприємства.
                                                                          
                                           (пункт 16.10 доповнено згiдно з
                                   наказом Мiнтрансу вiд 23.03.98 р. N 90)

    16.11.  До претензiї на втрачений, вiдсутнiй, зiпсований вантаж,  крiм
    документiв,   якi  пiдтверджують  право  на  пред'явлення   претензiї,
    додається   документ,   яким  засвiдчується   кiлькiсть   i   вартiсть
    вiдправленого вантажу.
    Документом,  який  пiдтверджує  оплату  вантажовiдправником   вартостi
    вантажу, може служити документ банку або довiдка, пiдписана керiвником
    i  головним (старшим) бухгалтером пiдприємства, яке заявило претензiю,
    вiдносно  того,  по  якому рахунку i в якiй сумi,  коли  i  кому  була
    проведена  оплата  вартостi вантажу. Ця довiдка  має  бути  засвiдчена
    печаткою.

    16.12.  Днем пред'явлення претензiї вважається день здачi її на  пошту
    або  безпосередньо  Перевiзнику пiд розписку про  її  одержання.  Якщо
    термiн на пред'явлення претензiї закiнчується у святковий або вихiдний
    день,  то  днем  закiнчення його вважається перший  наступний  за  ним
    робочий день.

    16.13.  Якщо  до  претензiї не були прикладенi документи,  передбаченi
    цими  Правилами, то така претензiя повертається Перевiзником Замовнику
    не  пiзнiше 10-денного термiну вiд дня одержання iз зазначенням причин
    її повернення.
    Якщо  у  10-денний термiн претензiя не була повернута  заявниковi,  то
    вона вважається прийнятою до розгляду.

    16.14.   Перевiзник  зобов'язаний  розглянути  заявлену  претензiю   i
    повiдомити  заявника про її задоволення або вiдхилення протягом  трьох
    мiсяцiв.

    16.15.  При частковому задоволеннi або вiдхиленнi претензiї Перевiзник
    у  повiдомленнi  про  це повинен вказати мотиви прийнятого  рiшення  i
    повернути заявнику доданi до претензiї документи (в тому числi й  iншi
    доданi докази) у 10-денний термiн.

    16.16.  У  разi задоволення претензiї у повному розмiрi прикладенi  до
    неї документи (iншi докази) не повертаються.

    16.17.  Якщо  сторони  не дiйдуть згоди, спори  вирiшуються  згiдно  з
    чинним законодавством України.
                                       
                 17. Правила перевезень вантажiв у контейнерах

    17.1.  Унiверсальнi автомобiльнi контейнери призначенi для перевезення
    дрiбних партiй вантажiв без тари, у первиннiй або у полегшенiй тарi. В
    цих  контейнерах перевозяться продовольчi i промисловi товари широкого
    споживання,      продукцiя      виробничо-технiчного      призначення, домашнi речi громадян.

    17.2.  Забороняється  перевозити в унiверсальних контейнерах  вантажi,
    якi швидко псуються, сипучi вантажi без тари, вибуховi, займистi, їдкi
    та  отруйнi речовини, смердючi вантажi та тi, якi забруднюють стiни  i
    пiдлогу контейнера, а також вантажi, якi не можуть бути завантаженi  в
    контейнер   або   вивантаженi  з  нього  без  застосування   вантажно-
    розвантажувальних механiзмiв.
    Окремi  вантажнi  мiсця, якi подаються для перевезення  в  контейнерi,
    мають бути вагою не бiльше 80 кг.

    17.3.    Спецiальнi   контейнери   належать   вантажовiдправникам    i
    вантажоодержувачам  та  призначаються  для  перевезення  автомобiльним
    транспортом певних видiв вантажiв, якi потребують додержання особливих
    умов пiд час транспортування.

    17.4.  Унiверсальнi автомобiльнi контейнери, що належать Перевiзникам,
    повиннi  мати єдину нумерацiю, а також нанесене фарбою, що  контрастно
    видiляється вiд кольору контейнера, таке маркування:
    - розпiзнавальний знак;
    - номер контейнера;
    - найменування власника контейнера;
    - вантажнiсть i маса тари контейнера, кг;
    - внутрiшнiй об'єм контейнера, куб. м;
    - мiсце, мiсяць i рiк виготовлення контейнера;
    - час останнього капiтального ремонту i наступного ремонту контейнера.
    Номер  контейнера наноситься на всiх бокових стiнках, даху i всерединi
    контейнера.

    17.5. Унiверсальнi автомобiльнi та спецiальнi контейнери, якi належать
    власникам вантажу, повиннi мати маркування, яке запроваджене власником
    майна.  При  цьому  обов'язково наноситься  вантажнiсть  i  маса  тари
    контейнера, а також внутрiшнiй об'єм контейнера (куб. м).

    17.6.   Для   перевезення  контейнерiв  Перевiзник  повинен   надавати
    автомобiлi  (автопоїзди) iз бортовими платформами або  спецiалiзований
    рухомий  склад (низькорамнi напiвпричепи - контейнеровози,  автомобiлi
    iз вантажопiднiмальними пристроями тощо).

    17.7. Розмiщення унiверсальних автомобiльних i спецiальних контейнерiв
    на  рухомому  складi  слiд  здiйснювати  iз  урахуванням  рiвномiрного
    розподiлу навантаження на поверхню платформи.

    17.8.  Для  полiпшення органiзацiї перевезення вантажiв в  контейнерах
    вантажовiдправники i вантажоодержувачi, Перевiзники можуть  створювати
    обмiннi   контейнернi  пункти  на  мiсцях  вiдправлення  та  одержання
    вантажiв.


    17.9.  Приймання вантажiв для перевезення в контейнерах  здiйснюється:
    при  наявностi  Договору  -  на пiдставi  заявки,  а  при  вiдсутностi
    умови - разового договору.
                                                                          
                                (пункт 17.9 iз змiнами, внесеними згiдно з
                                   наказом Мiнтрансу вiд 23.03.98 р. N 90)

    17.10.   Для   перевезення   вантажiв   у   контейнерах   у   Договорi
    обумовлюються:
    - обсяги перевезень вантажiв у контейнерах кожного типу;
    -  графiк завезення порожнiх i вивезення завантажених контейнерiв  вiд
    вантажовiдправника;
    -  порядок  виконання  завантаження i  розвантаження  контейнерiв  (iз
    знiманням   чи   без   знiмання  їх  з  рухомого  складу,   виконавець
    механiзованого  вантаження  i  розвантаження  контейнерiв  з  рухомого
    складу);
    -  надання  вантажовiдправником i вантажоодержувачем  майданчикiв  для
    короткочасного зберiгання контейнерiв;
    - порядок i термiни повернення порожнiх контейнерiв;
    - термiн обороту контейнерiв.

    17.11.   Перевiзники   повиннi  подавати  пiд   завантаження   справнi
    контейнери, якi придатнi для перевезення конкретного вантажу,  очищенi
    вiд залишкiв вантажу i смiття.
    Придатнiсть  контейнера  у  комерцiйному  вiдношеннi  для  перевезення
    вантажу визначається вантажовiдправником.
    Не  можна  перевозити  вантаж  в  контейнерах,  якi  мають  перекошенi
    каркаси,   несправностi   запiрних   пристроїв   або   пристроїв   для
    пломбування, трiщини або надриви пiдйомних серег, пошкодження  обшивки
    або  покрiвлi  та iншi несправностi, якi можуть спричинити  недостачу,
    зiпсуття або пошкодження вантажу.

    17.12.  Вiдповiдальнiсть  за розмiщення вантажу  всерединi  контейнера
    несе   вантажовiдправник.  Вантажовiдправник  зобов'язаний   розмiщати
    вантаж  в  контейнерi так, щоб виключити можливiсть  його  перемiщення
    всерединi  контейнера при перевезеннi i щоб навантаження на пiдлогу  i
    тиск  на  стiнки контейнера були рiвномiрними. При розмiщеннi  вантажу
    вантажовiдправник  повинен залишати вiльним  простiр  мiж  вантажем  i
    дверима контейнера вiд 30 до 50 мм.

    17.13. Вантажовiдправник зобов'язаний завантажувати вантаж в контейнер
    не бiльше його встановленої вантажностi.

    17.14.   В  кожний  контейнер  з  вантажем  вантажовiдправник  повинен
    укладати опис вантажу (додаток 7), який засвiдчується його пiдписом  i
    печаткою,  iз  зазначенням  кiлькостi завантажених  мiсць  i  вартостi
    кожного вантажного мiсця.

    17.15.  Пiсля завантаження вантажу вантажовiдправник повинен  зачинити
    контейнер, закрiпити ручку замка контейнера дротом дiаметром не  менше
    2  мм,  опломбувати контейнер у порядку, передбаченому роздiлом 9  цих
    Правил, навiсити бирку довжиною 120 - 150 мм i шириною 80 - 100 мм, на
    якiй  зазначаються  пункти  вiдправлення  та  призначення  вантажу   i
    найменування вантажоодержувача.

    17.16.   Пiд   час  приймання  завантаженого  контейнера   провадиться
    зовнiшнiй  огляд  контейнера, перевiряється  наявнiсть  пломби  та  її
    справнiсть,  цiлiснiсть пломбувального дроту,  а  також  вiдповiднiсть
    номера  контейнера  i вiдправницького контрольного знака  на  вiдтиску
    пломби  номеру контейнера i контрольному знаку, зазначеним у  товарно-
    транспортнiй накладнiй.
    Не  приймаються  для  перевезення контейнери з невиразними  вiдтисками
    пломб, а також з неправильно навiшеними пломбами, несправнi контейнери
    iз слiдами розкрадання, зiпсуття або ушкодження вантажу. При виявленнi
    несправностi контейнера або пломби, невiдповiдностi номера  контейнера
    i знакiв на вiдтисках пломби та в товарно-транспортнiй накладнiй водiй
    (експедитор) зобов'язаний повiдомити про це вантажовiдправника. Тiльки
    пiсля  усунення  виявлених недолiкiв такi контейнери  приймаються  для
    перевезення.

    17.17.  Завантаження  контейнерiв  вантажем  у  вантажовiдправника   i
    вивантаження  вантажу iз контейнера у вантажоодержувача  здiйснюються,
    як  правило,  пiсля  того,  як контейнери будуть  знятi  з  автомобiля
    (автопоїзда).
    Зняття  завантаженого або порожнього контейнера  iз  рухомого  складу,
    вивантаження   та  завантаження  вантажiв  у  контейнер,  установлення
    навантажених  або  порожнiх контейнерiв на рухомий склад  здiйснюються
    вантажовiдправником i вантажоодержувачем.
    За  Договором зняття i встановлення контейнерiв на рухомий склад  може
    виконуватись Перевiзником.

    17.18.  При завантаженнi контейнерiв без зняття їх iз рухомого  складу
    вантажовiдправник  повинен  розмiщати контейнери  на  рухомому  складi
    дверима до бортiв з таким розрахунком, щоб була можливiсть здiйснювати
    завантаження  вантажiв та їх вивантаження iз контейнерiв безпосередньо
    на рухомому складi.
    У  разi  перевезення  неповного комплекту  контейнерiв  їх  становлять
    впритул до переднього борта платформи рухомого складу. Не допускається
    перевезення порожнiх контейнерiв з вiдкритими дверима.

    17.19.   Спiльно   з  контейнерами  у  рухомому  складi   допускається
    перевезення  iнших  вантажiв, якi не можуть пошкодити  або  забруднити
    контейнер,  а також при умовi, що цi вантажi не можуть бути пошкодженi
    контейнерами.
    Перевезення  людей  у  кузовi  автомобiля,  де  розмiщенi  контейнери,
    категорично забороняється.

    17.20.  Вантажоодержувач  не  має права  при  прийманнi  контейнера  з
    вантажем  знiмати  пломбу i розкривати контейнер  до  проведення  його
    зовнiшнього огляду, перевiрки пломб i засвiдчення приймання контейнера
    пiдписом i печаткою (штампом) у товарно-транспортнiй накладнiй.
    При  виявленнi  несправностi  контейнера або  пломби  вантажоодержувач
    разом  iз  представником  Перевiзника повинен  оформити  цi  обставини
    згiдно  з  вимогами  роздiлу 15 цих Правил,  пiсля  чого  зобов'язаний
    прийняти вантаж.

    17.21. За невiдповiднiсть наявностi вантажу документам на перевезення,
    недостачу,  зiпсуття або ушкодження вантажу, який прибув у несправному
    jnmreimep3    або    за    несправною   пломбою    вантажовiдправника,
    вiдповiдальнiсть   перед  вантажоодержувачем  несе  Перевiзник,   який
    доставив   цей  вантаж,  якщо  не  доведе,  що  недостача,   зiпсуття,
    ушкодження   вантажу   або  невiдповiднiсть  вантажу   документам   на
    перевезення сталися з вини вантажовiдправника.

    17.22.  Пiсля  вивантаження  вантажу  iз  контейнера  вантажоодержувач
    повинен  очистити  контейнер  вiд  залишкiв  вантажу,  а  у  потрiбних
    випадках провести промивку i дезiнфекцiю контейнера.

    17.23.  Допускаються  для  перевезень  в  унiверсальних  автомобiльних
    контейнерах окремi небезпечнi вантажi: гекс (сухий спирт),  целулоїднi
    iграшки, карбiд кальцiю, клей гумовий, бiтумнi i маслянi лаки, патрони
    малокалiбернi,   кiнофотоплiвки  i  червоний  фосфор,   якi   потрiбно
    упаковувати  в  тару,  щоб  забезпечити  їх  цiлiсть  i  безпеку   при
    транспортуваннi, за винятком целулоїдних iграшок, якi допускаються для
    перевезення у фабричнiй упаковцi.

    17.24.  Легкозаймистi i цiннi вантажi: вата бавовняна,  готовий  одяг,
    килими  i  килимовi  вироби, тканини, текстильнi i  трикотажнi  вироби
    перевозяться,  як  правило,  в металевих автомобiльних  контейнерах  з
    додержанням  вимог,  що  передбаченi Правилами перевезень  небезпечних
    вантажiв.

    17.25.   Перед   завантаженням  легкозаймистих   i   цiнних   вантажiв
    вантажовiдправник зобов'язаний старанно оглянути контейнер  як  зовнi,
    так  i зсередини (при щiльно зачинених дверях) i встановити комерцiйну
    придатнiсть контейнера для перевезення даного вантажу, зробити про  це
    вiдмiтку  у  товарно-транспортнiй  накладнiй,  засвiдчивши  її   своїм
    пiдписом i печаткою (штампом).

    17.26.  Якщо  вантажовiдправником буде встановлено,  що  контейнер  не
    придатний  для  перевезення  легкозаймистих  i  цiнних  вантажiв,  вiн
    повинен вiдмовитись вiд завантаження їх в цей контейнер. Виявленi  при
    оглядi  щiлини  i нещiльне прилягання дверей в отворi i  мiж  стулками
    дверей,  вантажовiдправник зобов'язаний запакувати папером на  рiдкому
    склi, дерев'яними рейками або фанерою.
                                       
           18. Правила перевезень вантажiв на пiддонах та у пакетах

    18.1.  Пiддони призначаються для перевезення штучних вантажiв у  тарi,
    упаковцi або без неї, якi попередньо були сформованi у великi  пакети.
    Вони можуть бути плоскими, ящиковими або iншої конфiгурацiї.
    Пiддони належать Замовникам як iнвентар.

    18.2. Вантажовiдправник повинен подавати для перевезення:
    -  вантажi  у  стандартнiй упаковцi i тарi (цегла, шифер  тощо)  -  на
    плоских пiддонах;
    -   дрiбноштучнi,  крихкi  вантажi,  а  також  з  нерiвними   опорними
    поверхнями,  у  недостатньо  мiцнiй тарi  -  на  пiддонах,  обладнаних
    стояками;
    - вантажi без упаковки, вантажi у первиннiй (цеховiй) упаковцi (дрiбнi
    вироби машинобудування, парфумерної, гумо-технiчної промисловостi) - в
    ящичних пiддонах.

    18.3. Для перевезення вантажiв на пiддонах у Договорi обумовлюються:
    а) обсяги перевезень вантажiв у пакетах;
    б) порядок навантаження i розвантаження пiддонiв;
    в) порядок повернення пiддонiв;
    г)  окремi умови, якi можуть бути характерними для перевезення  певних
    вантажiв у пакетах.

    18.4.  Вантажi у пакетах, якi подають для перевезення, слiд  формувати
    (укладати)  на  пiддон  одним iз таких способiв: блочним,  перев'язом,
    спецiальним (типу "ялиночка" i т. iн.).
    При  блочному  укладаннi вантажу вантажовiдправник повинен  ув'язувати
    або скрiплювати пакет вiдповiдно до схеми, наведеної в додатку 8.
    Якщо пакет складається iз дерев'яних ящикiв, вантажовiдправник повинен
    скрiпити мiж собою ящики верхнього ряду.
    Крiплення  виконується  за допомогою металевої пакувальної  стрiчки  i
    цвяхiв.
    У  тих  випадках, коли потрiбне бiльш надiйне крiплення, пакет  цiлком
    обв'язується  металевою  стрiчкою або дротом,  якi  пропускаються  пiд
    верхнiм настилом пiддона (додаток 8 малюнок "а").
    При крiпленнi пакета iз картонних коробок вантажовiдправник повинен на
    кути  пакета встановлювати прокладки iз картону або жерстi (додаток  8
    малюнки  "б",  "в")  або застосовувати еластичну  стрiчку  (додаток  8
    малюнок "г").
    Для крiплення пакета вантажовiдправник може використовувати спецiальнi
    пристрої багаторазового застосування (додаток 8 малюнок "д").
    Пакети,  якi вантажовiдправник зформував перев'язом, можуть подаватися
    для перевезення без ув'язування.

    18.5.  Вантажовiдправник  може  подавати  для  перевезення  пакети   з
    вантажем,  якi  укладенi  на основу, ребро або  на  торець,  якщо  рiд
    вантажу i його форма дозволяють здiйснити таке укладання.
    Вантажовiдправник повинен сформувати пакети заздалегiдь,  до  прибуття
    автотранспорту.

    18.6.  Вантажовiдправник повинен подавати для перевезення  вантажi  на
    пiддонах з урахуванням таких вимог:
    - розмiри пакета слiд обмежувати розмiрами пiддона;
    -  звис пакета з кожного боку плоского пiддона не може перевищувати 30
    мм;
    -  висоту  пакета потрiбно визначати виходячи iз вантажностi  пiддона,
    стiйкостi  пакета, умов перевезення i складування, а також  умов  щодо
    повного  використання вантажностi рухомого складу i  додержання  вимог
    безпеки дорожнього руху.

    18.7. Для перевезення вантажiв на пiддонах Перевiзник повинен надавати
    автомобiлi (автопоїзди) з бортовою платформою або автомобiлi-фургони.

    18.8.  Стандартнi пiддони на рухомому складi розмiщують вiдповiдно  до
    схеми, яка наведена в додатку 5.

    18.9.  Вантажовiдправник  повинен забезпечити механiзоване  вантаження
    пакетованих вантажiв.

    18.10.  Знiмання  порожнiх  пiддонiв  з  рухомого  складу,  формування
    (укладання)  пакетiв,  навантаження їх на рухомий  склад  i  крiплення
    виконує  вантажовiдправник, а знiмання iз рухомого складу  пiддонiв  з
    вантажем, розформування (розбирання) пакетiв, навантаження на  рухомий
    склад порожнiх пiддонiв - вантажоодержувач.
    Знiмання  i  навантаження пiддонiв на рухомий  склад  може  виконувати
    Перевiзник вiдповiдно до Договору.

    18.11.  Перевiзник  приймає для перевезення вiд  вантажовiдправника  i
    видає   вантажоодержувачу  вантажi  на  пiддонах,   якi   перевозяться
    автомобiлями   з   бортовою   платформою  або   автомобiлями-фургонами
    декiльком  вантажоодержувачам, без розбирання пакета  по  кiлькостi  i
    стандартнiй  масi  вантажних  мiсць або  по  масi,  яка  зазначена  на
    вантажних мiсцях.
    Перевiзник  приймає  i  видає  вантажi на пiддонах,  якi  перевозяться
    автомобiлями-фургонами  одному вантажоодержувачу,  тiльки  за  пломбою
    вантажовiдправника.

    18.12. При оформленнi товарно-транспортної накладної вантажовiдправник
    зобов'язаний зазначити:
    а) найменування пакетованого вантажу;
    б) кiлькiсть пакетiв, вид упаковки окремих мiсць, тип пiддона;
    в)  масу вантажу в пакетi, виходячи iз стандартної маси або маси,  яка
    зазначена на вантажних мiсцях без урахування маси пiддонiв;
    г) загальну масу, яка складається iз маси вантажу i маси пiддонiв.

    18.13. Пiсля розформування пакетiв вантажоодержувач вiдповiдно до його
    домовленостi з вантажовiдправником або за наявностi запису в  товарно-
    транспортнiй накладнiй зобов'язаний повернути власнику порожнi пiддони
    у справному станi.
                                       
          

    Продолжение
                                                                                 
             
       
    Поиск

    friends
  • TEC
  • TOP 100
  • BULIYA
  • AVTOUA
  • LARDI  Ltd
  • PROM
  • TOP 100
  • RELEVANT
  • AUTOWP
  • DELLA

  • Copyright T.E.C. © 2007