Статистика |
|
|
Форма входа |
|
|
|
V. Обов'язки і права водія 30. Водій автобуса, який виконує міжнародні перевезення пасажирів, зобов'язаний: керуватися Правилами дорожнього руху, правилами технічної експлуатації автобуса, посадовою інструкцією і виконувати оперативні вказівки диспетчерської служби; додержувати правил прикордонного, митного, санітарно-карантинного та інших видів контролю держав, територією яких здійснюється міжнародне перевезення; мати реєстраційні документи на транспортний засіб та посвідчення водія, яке відповідає вимогам Конвенції про дорожній рух від 8 листопада 1968 року; організовувати, своєчасно повідомляти і готувати пасажирів для проходження контролю під час перетину кордону; пред'являти для перевірки під час перетину кордону: a) у разі регулярних перевезень: посвідчення водія, дорожній (шляховий) листок, квитково-облікову документацію, оригінал дозволу, розклад руху автобуса, ліцензію, документи на право перетину державного кордону; б) у разі нерегулярних перевезень: посвідчення водія, дорожній (шляховий) листок, ліцензію, дорожній листок, дозвіл на нерегулярне перевезення (якщо таке передбачено угодою про міжнародні автомобільні перевезення), документи на право перетину державного кордону; підтвердити згідно з угодою, яка стосується роботи екіпажів транспортних засобів, що здійснюють міжнародні автомобільні перевезення, режим роботи водія; рухатися за встановленим маршрутом і виконувати графік руху автобуса; перевіряти наявність та відповідність квитків на проїзд і перевезення багажу під час посадки пасажирів; приймати і розміщувати багаж, призначений для перевезення, видавати пасажирам багаж на зупинках, передбачених розкладом; оголошувати назви зупинок і час стоянки на них; зупиняти автобус за сигналом осіб, які мають право контролю за міжнародними перевезеннями, виконувати їх вказівки і надавати допомогу в проведенні контролю; здійснювати посадку (висадку) після зупинки транспортного засобу лише з посадочного майданчика, а у разі відсутності такого майданчика - з тротуару або узбіччя. Якщо це неможливо, то з боку проїжджої частини за умови, що це буде безпечно і не створить перешкод іншим учасникам руху; у разі дорожньо-транспортної події за можливістю надати допомогу потерпілим і сповістити відповідні органи влади про те, що сталося; вжити заходів для надання першої медичної допомоги пасажиру, який потребує її, а також для доставки його в найближчий пункт невідкладної допомоги. Якщо пасажир припиняє поїздку внаслідок хвороби, його багаж здається на зберігання у порядку, передбаченому пунктом 20 цих Правил; починати рух після повного зачинення дверей в автобусі і відчиняти їх тільки на зупинках. 31. Водій має право: не допустити до поїздки або висадити на найближчій зупинці пасажира, який порушує договір перевезення, або внаслідок своєї поведінки, хвороби та інших причин, що становлять небезпеку для оточуючих пасажирів; вимагати від пасажирів виконання їх обов'язків; не видавати багаж, якщо не пред'явлена багажна квитанція; бути присутнім під час огляду автобуса та багажу. VI. Повернення платежів 32. У разі повернення квитка в касу автовокзалу (автостанції) не пізніше ніж за 2 години до відправлення автобуса міжнародного сполучення пасажиру повертається вартість квитка за вирахуванням передбаченого збору за попередній продаж квитка. При поверненні квитка пізніше цього терміну, але не менш як за 15 хвилин до відправлення автобуса, передбаченого розкладом руху, пасажиру повертається вартість квитка у розмірі, який визначається перевізником. У разі втрати квитка пасажир до посадки в автобус не допускається, вартість квитка не повертається, дублікат не видається, претензії не приймаються. 33. Якщо автобус перевізника однієї держави під час проїзду територією іншої держави не може з будь- якої причини продовжувати рух, Асоціація міжнародних автомобільних перевізників цієї держави на прохання водія зазначеного автобуса здійснює за рахунок перевізника необхідне сприяння в організації перевезення пасажирів даного автобуса в найближчий пункт, звідки є можливість здійснити відправлення у необхідному напрямку. У випадку вимушеної зупинки і у разі неможливості доставки пасажира до місця прибуття, а також, якщо пасажир припиняє поїздку внаслідок хвороби або нещасного випадку, йому повертається вартість проїзду і провозу багажу (за відрахуванням комісійного збору) з розрахунку відстані від місця поломки або вимушеної зупинки до кінцевого пункту прибуття, що регулюється Договором про спільну діяльність. 34. Пасажир має право повернути квитки в касу до відправлення автобуса у рейс і отримати повну вартість проїзду, включаючи збори за попередній продаж квитків, у разі: запізнення автобуса в рейс більше ніж на годину порівняно з часом, передбаченим у розкладі руху; надання пасажиру місця в автобусі нижчого класу, ніж той, який був передбачений у квитку. За згодою пасажира на проїзд в автобусі нижчого класу йому повертається різниця у вартості квитка. Якщо замість автобуса, передбаченого розкладом, подається автобус, проїзд на якому дорожчий, пасажири, які придбали квитки до оголошення про це, мають право проїзду за цими квитками без доплати. З моменту оголошення про заміну типу автобуса квитки продаються за встановленим більш високим тарифом з відповідним попередженням пасажирів. У разі спізнення пасажир має право протягом трьох годин з моменту відправлення автобуса, на який придбано квиток, а внаслідок хвороби або нещасного випадку - трьох діб, відновити проїзні документи з доплатою 25 відсотків вартості квитка або отримати вартість проїзду за відрахуванням 25 відсотків вартості квитка. Повернення грошей здійснюється: касами попереднього продажу квитків, які продали або доставили квиток, за календарну добу (до 18 годин) до відправлення в рейс автобуса; касами поточного продажу квитків автовокзалу (автостанції) початкового пункту маршруту - в день відправлення в рейс автобуса. VII. Контроль за перевезенням пасажирів і багажу 35. Контроль за перевезенням пасажирів і багажу під час міжнародних перевезень автомобільним транспортом здійснюється на підставі двосторонніх міжурядових угод про міжнародне автомобільне сполучення і національного законодавства держав, територією яких здійснюються перевезення. 36. Відповідальність перевізників та пасажирів за порушення цих Правил перевезень пасажирів передбачається Конвенцією про міжнародні автомобільні перевезення пасажирів і багажу від 9 жовтня 1997 року, багатосторонніми і двосторонніми міжурядовим угодами про міжнародне автомобільне сполучення, а також національним законодавством держави, на території якої скоєно порушення.
|
|
Поиск |
|
|
|