T.E.C. - ЗАКОН УКРАИНЫ ПРО АВТОМОБИЛЬНЫЙ ТРАНСПОРТ 4
Суббота, 23.11.2024, 17:10
Главная | Регистрация | Вход Приветствую Вас Гость | RSS
Меню сайта
  • Главная
  • Контакты
  • Подвижной состав
  • Габариты а/м
  • Грузоотправителю
  • Перевозчику
  • Нефтепродукты
  • Расчет расстояния
  • Прием заявок
  • Законы и статьи
  • Фотоальбом
  • Производство

  • Статистика
    МЕТА - Украина. Рейтинг сайтов

    Форма входа

      
                        РОЗДIЛ V
                              ЗАКЛЮЧНI ПОЛОЖЕННЯ
                                       
                                       
                    Стаття 68. Вiдповiдальнiсть перевiзника

    За  шкоду, заподiяну пiд час перевезення багажу чи вантажу, перевiзник
    несе вiдповiдальнiсть:

    у  разi  втрати  або  нестачi багажу чи вантажу - в  розмiрi  вартостi
    багажу чи вантажу, який втрачено або якого не вистачає;

    у  разi пошкодження (псування) багажу чи вантажу - в розмiрi суми,  на
    яку зменшилася вартiсть багажу чи вантажу;

    у разi втрати багажу чи вантажу, зданого для перевезення з оголошенням
    його цiнностi, - в розмiрi оголошеної цiнностi багажу чи вантажу.

    Якщо  внаслiдок пошкодження (псування) багажу чи вантажу  його  якiсть
    змiнилася  настiльки,  що  вiн  не може бути  використаний  за  прямим
    призначенням,   пасажир   має   право  вiдмовитися   вiд   багажу,   а
    вантажовiдправник   (вантажоодержувач)  -  вiд  вантажу   i   вимагати
    вiдшкодування завданих збиткiв.

    Якщо  багаж чи вантаж, за втрату або нестачу якого перевiзник  сплатив
    вiдповiдне  вiдшкодування,  буде згодом знайдено,  пасажир  має  право
    вимагати    видачi    йому   цього   багажу,    а    вантажовiдправник
    (вантажоодержувач)   -  цього  вантажу  з  урахуванням   вiдшкодованих
    збиткiв.

    Вартiсть багажу чи вантажу визначається виходячи з цiни, зазначеної  в
    товарному  чеку,  товарно-транспортнiй накладнiй  або  передбаченої  в
    договорi  про  перевезення,  а  в разi вiдсутностi  цих  документiв  -
    виходячи iз середньої вартостi такого самого товару в мiсцi та на  час
    видачi  багажу  чи  вантажу згiдно з договором перевезення  багажу  чи
    вантажу автомобiльним транспортом.

    За  втрату,  нестачу або пошкодження (псування) багажу чи вантажу  пiд
    час   мiжнародних   перевезень  пасажирiв  i  вантажiв   автомобiльним
    транспортом  перевiзник несе вiдповiдальнiсть  згiдно  з  мiжнародними
    договорами України.

    За прострочення доставки вантажу до пункту призначення перевiзник несе
    перед вантажовiдправником (вантажоодержувачем) вiдповiдальнiсть згiдно
    з умовами договору про перевезення вантажу автомобiльним транспортом.

    Перевiзник  звiльняється вiд вiдповiдальностi за шкоду, заподiяну  пiд
    час  перевезення  багажу  чи вантажу, якщо  доведе,  що  вона  настала
    внаслiдок обставин, незалежних вiд нього.
                                       
      Стаття 69. Вiдповiдальнiсть суб'єктiв пiдприємницької дiяльностi за
              порушення законодавства про автомобiльний транспорт

    За  порушення  законодавства про автомобiльний транспорт  до  суб'єкта
    пiдприємницької дiяльностi застосовуються фiнансовi санкцiї за:

    1)  безпiдставну вiдмову вiд пiльгового перевезення - у розмiрi десяти
    неоподатковуваних мiнiмумiв доходiв громадян;

    2) самовiльне вiдкриття автобусного маршруту загального користування -
    у розмiрi п'ятдесяти неоподатковуваних мiнiмумiв доходiв громадян;

    3)  перевезення  пасажирiв та їх багажу на  таксi  без  лiцензiї  -  у
    розмiрi двадцяти неоподатковуваних мiнiмумiв доходiв громадян;

    4)  перевезення пасажира на маршрутi протяжнiстю понад 500  кiлометрiв
    одним  водiєм  - у розмiрi десяти неоподатковуваних мiнiмумiв  доходiв
    громадян;

    5)   вiдсутнiсть  документiв,  обов'язкових  для  надання   послуг   з
    перевезення пасажирiв чи вантажiв автомобiльним транспортом загального
    користування,  - у розмiрi десяти неоподатковуваних мiнiмумiв  доходiв
    громадян;

    6)   порушення  правил  надання  послуг  пасажирського  автомобiльного
    транспорту  у  розмiрi  двадцяти неоподатковуваних  мiнiмумiв  доходiв
    громадян;

    7)     здiйснення     мiжнародного     перевезення     великовагового,
    великогабаритного  чи  небезпечного вантажу автомобiльним  транспортом
    без  спецiального  дозволу або з вiдхиленням вiд маршруту  руху  чи  з
    перевищенням габариту - у розмiрi двадцяти неоподатковуваних мiнiмумiв
    доходiв громадян;

    8)  здiйснення нерезидентом України мiжнародного перевезення  пасажира
    чи  вантажу  автомобiльним  транспортом  без  дозволу  на  поїздку  по
    територiї  України,  за  умови обов'язковостi  такого  дозволу,  чи  з
    дозволом,  що  не  вiдповiдає виду перевезення,  -  у  розмiрi  десяти
    неоподатковуваних мiнiмумiв доходiв громадян;

    9)   вiдсутнiсть  у  випадках,  передбачених  законодавством,   списку
    пасажирiв    при   здiйсненнi   мiжнародного   перевезення   пасажирiв
    автомобiльним   транспортом  -  у  розмiрi  десяти   неоподатковуваних
    мiнiмумiв доходiв громадян.
                                       
    Стаття 70. Розгляд справ про порушення законодавства про автомобiльний
                                   транспорт

    Про  порушення законодавства про автомобiльний транспорт,  передбаченi
    пунктами  першим  -  шостим статтi 69 цього Закону,  посадовою  особою
    територiального органу центрального органу виконавчої влади  в  галузi
    транспорту складається протокол не пiзнiше двох мiсяцiв з дня вчинення
    цього  порушення, який розглядає протягом десяти днiв  керiвник  цього
    територiального органу та за наявностi пiдстав ухвалює  постанову  про
    застосування  до  перевiзника  фiнансових  санкцiй,  яку  передає  для
    виконання  органу  державної  виконавчої служби  за  мiсцезнаходженням
    цього перевiзника.

    Про  порушення законодавства про автомобiльний транспорт,  передбаченi
    пунктами  сьомим  - дев'ятим статтi 69 цього Закону, посадовою  особою
    служби   мiжнародних  автомобiльних  перевезень  центрального   органу
    виконавчої влади в галузi транспорту у пунктi пропуску через державний
    кордон  України  складається протокол не пiзнiше  однiєї  доби  з  дня
    bwhmemm  цього порушення, який розглядає протягом трьох днiв  керiвник
    цiєї  служби i за наявностi пiдстав ухвалює постанову про застосування
    до  перевiзника фiнансових санкцiй, припиняючи перевезення до усунення
    виявленого  порушення  та сплати перевiзником  застосованих  до  нього
    фiнансових санкцiй.
                                       
                                   РОЗДIЛ VI
                             ПРИКIНЦЕВI ПОЛОЖЕННЯ

    1. Цей Закон набирає чинностi з дня його опублiкування.

    2.   Внести   до   Закону  України  "Про  лiцензування  певних   видiв
    господарської дiяльностi" (Вiдомостi Верховної Ради України, 2000  p.,
    N  36,  ст.  299,  N 45, ст. 377; 2001 р., N 11, ст. 45;  iз  змiнами,
    внесеними Законом України вiд 8 лютого 2001 p. N 2257-III) такi змiни:

    1) у статтi 9:

    пункт  33  доповнити  словами "загального користування  (крiм  надання
    послуг з перевезення пасажирiв та їх багажу на таксi)";

    доповнити пiсля пункту 33 новим пунктом такого змiсту:

    "34) надання послуг з перевезення пасажирiв та їх багажу на таксi";

    у зв'язку з цим пункти 34 - 60 вважати пунктами 35 - 61;

    2) статтю 14 доповнити частиною такого змiсту:

    "До  лiцензiй  на  надання послуг з перевезення пасажирiв  i  вантажiв
    автомобiльним  транспортом  загального користування  i  з  перевезення
    пасажирiв та їх багажу на таксi додаються лiцензiйнi картки  на  кожен
    автомобiльний транспортний засiб. Лiцензiйна картка є бланком  суворої
    звiтностi,   до   якої  заносяться  реєстрацiйнi  данi   лiцензiї   та
    автомобiльного транспортного засобу".

    3. До приведення законодавства у вiдповiднiсть iз Законом України "Про
    автомобiльний  транспорт"  закони  та  iншi  нормативно-правовi   акти
    застосовуються в частинi, що не суперечить цьому Закону.

    4.  Кабiнету  Мiнiстрiв України у тримiсячний термiн вiд дня  набрання
    чинностi цим Законом:

    подати  на  розгляд Верховної Ради України пропозицiї щодо  приведення
    законiв України у вiдповiднiсть iз цим Законом;

    привести свої нормативно-правовi акти у вiдповiднiсть iз цим Законом;

    забезпечити приведення мiнiстерствами та iншими центральними  органами
    виконавчої влади їх нормативно-правових актiв у вiдповiднiсть  iз  цим
    Законом;

    вiдповiдно  до  своєї  компетенцiї забезпечити  прийняття  нормативно-
    правових актiв, передбачених цим Законом.


                                                
         Президент України                  Л. КУЧМА
                                  
              м. Київ             
         5 квiтня 2001 року
             N 2344-III


    Поиск

    friends
  • TEC
  • TOP 100
  • BULIYA
  • AVTOUA
  • LARDI  Ltd
  • PROM
  • TOP 100
  • RELEVANT
  • AUTOWP
  • DELLA

  • Copyright T.E.C. © 2007